1NC1N - Conk

Hoe kom je aan zoveel luisteraars op 2 dagen man ? Nou mag ook wel hoor, want je track is steengoed. Vette geluiden, lekkere groove.. jaja, alles wat een goei plaat moet hebben.. Deze zou best op vinyl mogen ;) Wel effe vermelden dat ik me te pleures schrok toen ik ze opzette, zo luid man.. Hoeveel RMS is dat ? Well done bro ! :)
 
Haha, goeie dagschotel, komt u binnen met de muur van geluid! :D
Knap hoe je ondanks die dikke ondergrond de geluiden zo gescheiden hebt kunnen houden, klink prima.
 
Hey Gloom!
Leuke feedback :). Om even je vragen te beantwoorden:

Aantal luisteraars heeft met zoveel dingen te maken..welk tijdstip komt het online, waar deel ik het etc. En de stijl maakt ook wel wat uit, mijn rustigere tracks lopen "minder" dan de meer energieke heb ik gemerkt.
Enja deze track is best luid inderdaad, maar dat mag deze track ook wel hebben vind ik persoonlijk. Bij de cleanere tracks hou ik de dynamic range ruimer omdat je daar eerder hoort wanneer een track in elkaar wordt gedrukt.
Hoe gaat het verder met je?

AxiMaxi:
Dat alles zo lekker gescheiden klinkt is een kwestie van ervaring opdoen en weten welk geluid waar zit in het spectrum en stereobeeld.
Bedankt voor je complimentje :)
 
Hey makker, dank je voor de uitleg :) Ow hoe het verder met me gaat ? Bijna heel goed. Ik herstel prima.. nog niet 100% maar dat kan ook niet en zal ook nooit zo meer zijn. Begin 2019 ga ik terug studeren als professioneel ervaringsdeskundige in de verslavingszorg en de psychiatrie.. opleiding van drie jaar. Nadien zal ik tewerkgesteld worden aan de andere kan van waar ik nu vertoef.. Nu nog steeds als patiënt, maar later maak ik hopelijk zelf teamvergaderingen mee.. ook lezingen geven zie ik zitten.. heb ik in't verleden al gedaan, en dat bevalt me prima. Ik hoop dat ik veel mensen kan helpen met de ervaringen waar ik over beschik. Thanks for asking 1NC1N ;) Hoe gaat het verder met jou ? Interesseert me ook wel..
 
Ah fijn...erg goed dat je andere mensen zo te hulp wilt staat met jou eigen ervaringen!
Heel veel succes gewenst met studeren alvast.

Ja met mij prima hoor...dagelijks met muziek bezig:). Producing, mixing, mastering en verder ontwikkelen van Zodiak Commune Records samen met de owner.
In februari eindelijk parttime werken in een magazijn erbij, jaren werkloos geweest.

Je mag me ook Guido noemen hoor ;)
 
Dank je wel Guido ;) Cool yo, van je hobby je beroep maken, moet werkelijk een fijn gevoel geven.. En een magazijn bij een Record Company, wat moet ik me daarbij voorstellen ?
 
Zo hee, beuken! Lekkere acid en erg goed gemixt. Ik vind je plaatsing van de snares en claps ook erg goed gedaan. Er zit veel leven in het ritme waardoor alles danst, ondanks dat het ook wel degelijk gewoon een stamper is.
 
Nondedju wat een geweld! Maar wat een dikke track eigenlijk...! Ik wilde blijven luisteren... en ik ben snel verveeld. Ik ben niet zo bekend met het genre, maar ik heb het idee dat jij er zeker wél in thuis bent. En er ook goed in bent om het te maken.
 
Back
Top