Synthesister Dianne Brand nieuwe muziekvideo's

SynTheSister

Gereactiveerd actief
Lid sinds
30 Maart 2016
Berichten
138
Locatie
Allie NL
Door "omstandigheden" is het mij het laatste half jaar niet gelukt om regelmatig in te loggen. Ik heb in die tijd wel gewoon muziek en video'tjes gemaakt: een stuk of 15 a 20 zelfs. Met het vernieuwde forum heb ik geen ervaring en mij benieuwen of het plakken van de links een beetje wil lukken. Het leek mij geen goed idee om nou meteen een stuk of 20 aparte draadjes aan te gaan maken, dus daarom maar meerdere filmpjes in een keer. Ook omdat ik slecht ben in het hoog houden van mijn draadjes (en de oude links naar mijn filmpjes niet meer werken) misschien een goed idee.
1. Confused Earthlings



2. Flares

 
Leuke videoclips.
Vind vooral die 1e erg mooi gedaan (van Amersfoort en Deventer).

Bedankt Robi, en ik had er nog bij willen schrijven dat dat zo'n video'tje was waar ik eerst het filmpje van had en daar pas later een oud (bewerkt) muziekje bij heb gezocht.
De muziek zelf vond ik altijd een beetje tuttig old skool maar het past wel goed bij het filmpje vond ik zelf. De korte filmfragmenten en foto's zijn aan elkaar geplakt en bewerkt met LumaFX voor iOS. Videorama en iMovie "enzo" gebruik ik ook altijd.
 
Hey Dianne, leuk je hier nog eens te zien.. Te gek dat je nog zoveel muziek maakt, houden zo zou ik zeggen.. En ja, post ze hier maar allemaal, van mij krijg je alleszins feedback.. Zoals eerder gezegd, ik hou wel van de bovenstaande nummers.. Zeer inventief allemaal, altijd coole, nieuwe geluiden.. Toffe video's enz.. GOED BEZIG !! :)
 
4. Incompatible Fire



Synthwave. Het is de bedoeling dat dit het laatste video'tje met ronddraaiende objecten is geweest. Fotografie, filmen en videobewerking zijn mijn grootste hobby's en wat is er leuker als alles te combineren?

5. Spirited Break



Wat meer experimenteel elektronisch gefreak met een hoop geluidseffecten. De muziek vond ik zelf goed bij de inhoud van het filmpje passen.
 
6. 2600 Memories



De titel slaat op mijn herinneringen aan de tijd dat ik nog een ARP 2600 had. Klankmatig lijkt die baslijn toch verdacht veel op een echte.
De inhoud van het filmpje is afkomstig uit de omgeving van de vroegere Camping Arnhem tussen Schaarsbergen en Arnhem. Vroege jeugdherinneringen dus aan Warnsborn en de hei.
 
4. Incompatible Fire
Mooie track, dreigend begin.. leuke spacey leadjes, mooie video.. Inderdaad, alles kunnen combineren is het leukste wat er is. Mooi gedaan Dianne.. I'll be back 4 more ! :)
 
Leuke/spooky frisse tracks hoor...
Met een hoog jaren 80/90 gehalte...:okdan:
Ik heb ze nog niet allemaal kunnen luisteren
én video zien én review schrijven...
Maar het zijn allemaal degelijke nummers hoor!
smiley 2.jpg
 
Dat zag ik idd toen ik de thread plaatsen...

100 keer 3/4 min is...uuuh...:D
Maar ik heb de tijd...:biertje:
 
Back
Top