Gloomy - Without You (Nieuwe Track) - Trance - Gratis download

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.121
Locatie
België
Een nieuw draadje om hem extra in de verf te zetten en om jullie hartelijk te bedanken :)

Hij is dus af en gratis te downloaden op Soundcloud :



Als jullie er een zeer goed gevoel willen aan overhouden, gelieve eens te kijken op Youtube :



Wegens een technisch probleem met mijn video-editor klinken de vocalen op de video minder luid dan op Soundcloud.. Redenen te meer om hem daar te downloaden :)

Veel luisterplezier en dank voor eventuele reacties..

Vele groetjes vanuit Bels,

Gloomy. ;)
 
Prachtige opbouw met ondermeer een mooie onheilspellende piano.
Vervolgens komt alles goed op gang en de drums zijn erg lekker ook.
De vocalen zijn erg mooi en ook de leads zijn erg pakkend.
Deze track weet mijn aandacht goed vast te houden!
Het einde is ook erg leuk gedaan.
 
Thanks Robi voor de super lovende woorden.. Ja de track wordt goed onthaald, daar ben ik zeer blij om.. Laat maar komen die reacties :) Bedankt alvast. Groetjes, Gloomy. :)
 
Het lijkt erop dat het alweer wat beter met je gaat... :-)

Nette productie hoor!
 
Lekker nostalgisch dit :). Mooie vocals erin, waar haal je die vandaan? Of heb je zelf een mooie dame met engelenstem in huis }:|
 
Kobuz en Bohemen, dank jullie van harte heren, doet deugd om te lezen :) De vocalen had ik nog gevonden in een oud Vengeance pakket wat ik ooit kocht. Wel een mooie dame met een engelenstem in huis, maar niet de deze ;) Ja Bohemen, ik voel me al terug veel beter.. Ik heb er vijf maanden over gedaan om terug te herstellen.. Dank je wel makker ! Dank jullie allen voor de warmte !!
 
Echt heel goed Jan! Met een paar kleine aanpassingen zou dit zelfs een hit kunnen worden en moet je Armin maar eens een mailtje sturen :mega:
Probeer eens als een echte pro (Armin van Buren, Jay Hardway, Martin Garrix enzo) een paar stops in te bouwen: op 2.50 zit zo'n moment.
Probeer eens keihard een Limiter op de Master. Die percussieve leads kunnen best nog een enorme hoeveelheid galm gebruiken. Ik hoor je denken dat ze al zo hard in de mix zitten, maar door een Limiter te gebruiken los je dat op.
 
Hey Dianne, wat een geweldige feedback met die vergelijkingen bij de méésters :) Euh, ik weet niet wat je bedoelt bij die "stops".. ik hoor niets speciaal op 2.50 ?? En die limiter, wow.. dan gaat ie wel erg hard knallen.. En wat precies moet ik tweaken aan de limiter ? De gain ? Dank je wel Dianne, van harte.. Jij bent ook super bezig hoor, amai nie. Doe zo verder ;)
 
Track bouwt lekker op, veel goede geluiden erin en het energieniveau is ook dikke prima.

Wat betreft het volume van de vocalen: de YouTube-variant is te zacht, maar de Soundcloud-variant vind ik net weer een beetje te hard.
Ik kan me wel vinden in het commentaar van Dianne: galm op die leads en een drop erin. Niet op 2'50", maar net voor het weer begint te knallen op 2'35".
Geen idee of een limiter de 'problemen' oplost, volgens mij is het een combinatie van een limiter en waar je de compressor overheen zet en wat de instellingen daarvan zijn.
Of gewoon andere mixvolumes...?
Ik weet het niet, maar als er nog wat te halen valt, zit 't 'm daarin.
 
Hey AxiMaxi, al doende leert me hé !? Dank je wel voor de fijne feedback. Ik zal eens wat YT filmpjes moeten zien over limiten en compressen.. thnx again ;)
 
Nou ik vind de YT versie eigenlijk wat beter in balans (lees vocals). Toffe track overigens, erg knap gemaakt. Had zo ergens in een DJ set kunnen zitten!
 
Hé, wat een leuke commentaar.. Ja, het is mijn droom om hier in de studio een video te bekijken waarop mensen op de muziek van Gloomy dansen ;) Bedankt D. !! :)
 
Lekker energieke ouderwetse trance track dit! Mooi gemaakt rond die vocal. Leads en synths klinken lekker, ben alleen geen fan van die 'zingende zaag' :)
 
Haha Presethead, ide zingende zaag vind ik nou precies het beste van heel het nummer.. Smaken verschillen hé, dank je wal, van harte man !!

Luitjes, jullie moeten beslist eens kijken naar deze, het belangt ons allemaal aan, en het is belangrijk dat ie massaal wordt gedeeld :

https://www.youtube.com/watch?v=txQLvDhNzfc
 
Back
Top