MarkID-LSD, Existence en Sun! vier IDM tracks

MarkusID

Nieuwkomer
Lid sinds
19 februari 2008
Berichten
6
Hey allemaal ik ben een tijdje weg geweest van het forum maar leuk om weer terug te zijn. Ik vind het erg cool om weer muziek te luisteren van ieder die zijn eigen stijl heeft en uit! Persoonlijk Krijg ik er altijd inspiraties door. Ik hou zelf erg van idm muziek autechre (Paar keer live gezien echt niet normaal :-) Aphex twin, plaid enz en eigen alles wat die stijl raakt, natuurlijk heb ik mijn eigen sound. Hier een link naar you-tube als je het leuk vind om de track te beluisteren. Er staan er meer maar deze is mijn laatste try! Ik vind hem zelf erg cool gelukt simpel maar mijn doel gehaald op verzoek van een vriend die mij de samples heeft gegeven van de docu! :-).





Feedback is zeer welkom :-)
 
Last edited by a moderator:
Hey Buddy tijd niet gezien ;-). dit is wel het leukst om tracks of beginnende tracks te delen. Dus I am back. Ik ben druk bezig met het ontdekken van de OPZ en OP1 maafr dat wist je al hoe ze te combineren. Maar dat gaat vast lukken :-)
 
Leuke sfeer en leuke geluiden. Ik weet alleen niet goed wat ik ermee moet doen... het is geen echte luistermuziek en ook niet echt dansbaar denk ik dan, misschien als achtergrond muziek, maar daar vind ik het dan weer te goed voor. Moeilijk....
Maar ja, ik ben eerder een EBM fan, dus consider the source....
 
Back
Top