Frankie Roberts - Cyberworms Attacking The Perimeter [Techno]

Fluence

Stamgast
Lid sinds
2 augustus 2005
Berichten
188
Locatie
Alkmaar
Hoi,

Weer een trackje gemaakt. Is leuker geworden dan ik in het begin dacht! Was ook lastig om doorheen te komen in het begin maar een uiteindelijke sounddesign beslissing zorgt er dan toch voor dat het proces een goede wending neemt, ken je dat?

Benieuwd wat jullie ervan vinden!

Cheers! :biertje:

 
Lekker!
 
doet mij hard denken aan de muziek die ze in een piep kleine discotheek speelden eind jaren '90 in Lier België. (nu schiet de naam mij niet meer te binnen, maar mensen van mijn generatie van de omgevingen kennen die keet zeker) Helemaal niet mijn genre, maar die paar avonden dat ik daar heb doorgebracht, vergeet ik nooit. Zelfs de meest zwarte selder werd daar voor 1 avond techno freak!
Thanks for reminding me!
 
Rommeldebommel. Lekker hoor. Gebeuren veel interessante dingen met al die laagjes en het blijft steeds spannend, mede omdat het zo gejaagd is. Erg tof gedaan!
 
Een tikkie aan de harde kant voor mijn smaak, maar eigenlijk vind ik het wel een toffe track! Het duurt altijd ff voordat dit soort hardere techno me pakt, maar in dit geval is dat zeker gelukt. Lekker hypnotiserend...! Zou niet misstaan in een goede set van Monika Kruse ofzo...
 
Onwijs bedankt voor de leuke reacties word ik echt heel blij van, ook een paar maanden later.
Meestal als een track zo dwars zit betekent dat dat het veel te ingewikkeld is.

Maar toch maar een nieuwe poging om dit ding eindelijk eens af te maken.
Hoor graag wat jullie ervan vinden :)

https://soundcloud.com/frankie-roberts/cyberworm
 
Back
Top