CausaliDox - Killer

scarum

Ouwe rot
Lid sinds
12 juli 2005
Berichten
2.312
Locatie
Nijmegen


Industrial | Experimental | Noise | Ambient

Gear used:
Cirklon by Sequentix Music Systems
Malekko Heavy Industry Varigate 4+, Voltage Block
ALM Busy Circuits Pamela's New Workout
Noise Engineering Basimilus Iteritas Alter
2hp Kick, Verb, Mix
Roland TR-808, TR-8
Elektron Analog Four, MachineDrum
Dreadbox Nyx
Intellijel Atlantis
Sequential Circuits Pro-One
KORG Volca Sample
Doepfer Dark Energy MkI
Zoom H5
Strymon Deco, TimeLine, BigSky
OTO Machines Bam, Biscuit
Ensoniq DP/4
Haunted Labs Dark Aura
Death by Audio Effect Pedals Reverberation Machine
ProCo Rat
Alright Devices Chronoblob
 
Kicken! Word alle kanten opgeslingerd, hou er wel van! Maar miste wel een 303 haha, die rond 6 minuten is niet overtuigend genoeg :)
 
Nee helaas geen spek voor mijn bek.. Te onsamenhangend allemaal, geen lijn in te vinden.. Werkt zeer stresserend in op mijn hersenen, je weet wel hé.. Uiteraard technisch heel erg goed gedaan en zeer inventief allemaal met geweldige gear.. Dus probz anyhow :)
 
Klinkt lekker duister allemaal.
Goede opbouw ook en fraaie beelden!
Thanks! = ) Fijn dat het overkomt!

Kicken! Word alle kanten opgeslingerd, hou er wel van! Maar miste wel een 303 haha, die rond 6 minuten is niet overtuigend genoeg :)
Die 303-achtige sound die je hoort is de Atlantis (101-clone), maar ik ben zelf enorm fan van 303's dus ik snap het wel een beetje... ;)

Nee helaas geen spek voor mijn bek.. Te onsamenhangend allemaal, geen lijn in te vinden.. Werkt zeer stresserend in op mijn hersenen, je weet wel hé.. Uiteraard technisch heel erg goed gedaan en zeer inventief allemaal met geweldige gear.. Dus probz anyhow :)
Ik kan me er iets bij voorstellen. Het is een tikkeltje experimenteel... = ) No problem! Dank voor het luisteren. :mega:
 
Ik heb mijn Industrial liever wat industriëler | mijn Experimental wat experimenteler| Noise heb ik niet gehoord | Ambient doe ik niet aan mee...
Maar, dit gezegd zijnde, ik wil wel meer van je horen. Ik ben benieuwd wat je nog zoal hebt gemaakt.
Ik vond dit zeker een knappe intro, had wat korter gemogen, en hoop dat het vervolg nummer helemaal ontploft. Na dit als intro moet het helemaal waanzin worden!
(ter info: check Frames-a-second / monolyth / imminent starvation / ....)
 
Back
Top