A New Challenge - W.I.P.

JohnDoe33

Gedeactiveerd account
Lid sinds
8 februari 2010
Berichten
3.997
Deze week ben ik begonnen bij een nieuwe werkgever. Het betreft hier een zelfgevonden plek om te re-integreren.
Omdat ik afgelopen jaren voornamelijk vanaf huis heb gewerkt, wordt het wel weer even wennen op een kantoor!
Ik hoop maar dat het goed gaat...

https://soundcloud.com/bohemen/a-new-challenge

Gisteravond ben ik begonnen aan dit vrolijke deuntje. Dit zijn de eerste nootjes...
Ik heb nog wat sporen over, dus het zal zich waarschijnlijk nog verder ontwikkelen.

:koffie:
 
Laatst gewijzigd:
Het gaat idd de goeie kant op.. Leuke arpjes Bohemen. Thans ik zou er nog wat meer werk insteken.. Wat variatie in de melodielijnen.. Alles een beetje interessanter maken bijvoorbeeld. Veel succes en hou je goed makker :)
 
Dit zou niet misstaan in een nieuwe versie van de sims! Leuke deuntjes en succes met je job!
 
Dank voor het luisteren! Ik ben er zelf ook nog niet helemaal tevreden over, dus ik pruts nog even verder..
Het inderdaad een soort van gamemuziekje.. :-)

:biertje:
 
Hoe kan het dat je sporen volzitten Bohemen ? Welke DAW/sequencer gebruik je dan ? Ik vind het een hele mooie rustige plaat. Knap gedaan, al had ik de indruk dat ie wat meer treble mocht hebben.. Nu klinkt ie nog wat dof over mijn systeem hier.. Doe zo verder kerel ! :)
 
Hmm, dof... Ik zal er nog ff naar kijken!

Inmiddels heb ik vaker hier in't forum gemeld dat ik max. 6x6 stereosporen kan benutten, omdat ik al jaren met een demoversie van een daw werk..
Nog steeds geen budget gehad om in mijn muziekjes te investeren.. :-)
 
Ik heb geen zin daarover in discussie te gaan.. Maar ik leef nu een paar jaar op/onder de armoedegrens. Eigenlijk kan ik mij ook geen internet veroorloven..
En er zijn wel meer dingen waar ik geld voor opzij moet houden..

Trouwens FL-studio lijkt mij niets... Ik vermaak me prima met mijn gratis daw-tje.. :-)

:W
 
Okee, ik begrijp het.. een penibele situatie waarin je zit, dus mijn oprechte excuses voor mijn impulsieve reactie.. Ik hoop dat je wat lekker Kerst en Nieuw kunt vieren !
 
Dat zijn idd de moeilijkste dagen van het jaar. Maar ik kom er wel doorheen.. :-)
Een paar jaar geleden ging het heel wat slechter met me..
 
Laatst gewijzigd:
Voor de eventueel geïnteresseerden nog even wat screenshots van mijn lief DAW-tje..
Het is de laatste gratis versie van MuLab die nog 32-bits uitvoerde en die is al een paar jaartjes oud..

mulab2.jpg - Click image for larger version  Name:	mulab2.jpg Views:	1 Size:	30,2 KB ID:	3656125


Het is een prima DAW, alleen hebben sommige van mijn gratis plugins niet de mogelijkheid tot automation.
En ook nieuwere VST's kan ik helaas vaak niet meer laden..

Zodra ik weer rijk ben, schaf ik denk ik de betaalde versie aan!
 

Attachments

  • mulab2.jpg
    mulab2.jpg
    30,2 KB · Bekeken: 113
Ben ik benieuwd hoe je muziek klinkt als je oneindig veel sporen ter beschikking hebt :)
Je weet vast wel hoe je wat centjes in je lade kunt krijgen, verlichtte Bohemen ;)
 
Back
Top