Paul Hellings - Pandemonium PT.2

kobuz

Ouwe rot
Lid sinds
11 oktober 2012
Berichten
3.269
Locatie
Eindhoven
Eindelijk weer een track helemaal af gemaakt en laten masteren (door Joe Farr). Ben benieuwd naar de meningen hier, feedback is altijd fijn om mee te nemen naar een volgend project :)

 
Die arpeggio gaat wel de hele tijd door, ik weet niet zo of mij dat bevalt.. Vanaf de 2e minuut pakt het me meer...
Qua geluidskwaliteit geen klachten.

Maar gefeliciteerd dat je weer een track afhebt! :-)

:W
 
Hé Kobuz! Op zich vind ik het een hele dikke track, maar... Er zit heel veel reverb over bijna alles. Daarnaast is er ook nog het e.e.a. aan distortion aanwezig (m.n. op de kick) en dat zorgt er voor dat er veel boventonen in de mix zitten. Dat maakt het wat vermoeiend om naar te luisteren. Vermoeiend aan de oren bedoel ik dan he, luister moe zeg maar...
 
Thanks allen!

Die arpeggio gaat wel de hele tijd door, ik weet niet zo of mij dat bevalt..

Zeker een leer momentje, meer varieteit met de arpeggio. Vind ik zelf altijd gaaf als daarin met de snelheid en akkoorden gespeeld wordt, dus zeker iets waar ik meer aandacht aan wil besteden de volgende keer.

Hé Kobuz! Op zich vind ik het een hele dikke track, maar... Er zit heel veel reverb over bijna alles. Daarnaast is er ook nog het e.e.a. aan distortion aanwezig (m.n. op de kick) en dat zorgt er voor dat er veel boventonen in de mix zitten. Dat maakt het wat vermoeiend om naar te luisteren. Vermoeiend aan de oren bedoel ik dan he, luister moe zeg maar...

Ja die reverb, ook een leermoment. Ik hou wel van een aanwezige reverb, maar door de mastering (+6db tov mijn eindmix) komt deze extra naar voren, daar moet ik dus wel rekening mee houden.
 
Back
Top