Acid Insanity door Gurth van Dorpzicht

gurth

Stamgast
Lid sinds
9 mei 2007
Berichten
112
Ik heb een acid trackie gemaakt, het zou mooi zijn als iemand hem leuk vindt. Bedankt voor het luisteren

 
Laatst gewijzigd:
Bedankt voor het luisteren en dat jullie de moeite willen nemen om een reactie te schrijven.
Robi, dat is een reactie die ik hoopte te krijgen, je maakt mijn dag goed. :halleluja
Gloomy jammer dat je het niet kan waarderen, het zijn idd veel kicks per minuut en als je die dan niet mooi vindt, dan houdt het op..... letterlijk. :)
 
Het lijkt alsof je clap door de kick zijn distortion gaat, dat vind ik niet zo mooi, die clap heeft zijn eigen distortion nodig.
Je mag ook wel eens een roffeltje gebruiken in die kick.
Die rave toon mag veel harder en ook al eerder.
Verder bijft er niet veel over.
 
Op zich een fijne sound, al is het wat heftig voor mijn smaak. Ik mis ook wat crispy hats om het geheel wat meer in balans te brengen. Nu klinkt t alsof alles door de distortion is gegaan (is wel een mooie distortion vind ik) en daardoor is ie niet aantrekkelijk genoeg als ik zo vrij mag zijn... Niets wat niet te redden valt though...
 
Zo rond 3 minuten zou je eigenlijk ff de 303 er uit moeten halen om de stofzuiger wat ruimte te geven en dan na een halve minuut weer bam terug te komen. Ik vond die subtiele ambient sounds wel lekker, ik heb hem ff stil gezet om te checken of het niet toevallig van buiten kwam of zo dat geluid omdat de percussie en 303 zonder enige delay of reverb er in zitten. 303 is een lekker strak riffje met vette distortion. Ik vind het wel OK dat de percussie door de kick zit, het trekt de energie er niet uit zoals je soms bij oudere platen wel eens hoort (Stuzzicadenti van Roland Casper: https://www.youtube.com/watch?v=9uneaj5Ommk )
 
Bedankt voor de tips designer en depressoptimist ik ga er wat mee doen.... Bikkel, bizar dat je even naar buiten keek of die hoorn van buiten kwam, lache man! Ben blij dat je positief gestemd bent erover.
Bedankt voor de moeite, recpest.
 
hakkuh, ik hou hier wel van. ongepolijste takkeherrie.
 
Back
Top