Some Love (techno)

Fluence

Stamgast
Lid sinds
2 augustus 2005
Berichten
188
Locatie
Alkmaar
Hoi! Jullie vorige comments zorgen voor inspiratie :okdan:

Nieuwe track, laatste hand aan de mix aan het leggen en hoor graag jullie feedback!

 
Laatst gewijzigd:
The KING of Techno is back !!! Wat een moddervette schijf man, echt wel super professioneel.. Ik ben een grote fan van je geworden.. Ook deze wenste ik op mp3 zunne ;) Groetjes makker, Jan GloomY.
 
Haha @e-Gloomy-nations, wat een lofuiting! Bedankt man! Ik zal je de track sturen als ik hem finaliseer, ik vond nog wat kleinigheidjes die ik wil polijsten ;)
Robi, fijn dat je het leuk vond om naar te luisteren!
 
Na het intro wordt hij heel leuk idd. De sound van het intro zit bij mij helemaal links in het oor. Later is dat iets minder storend omdat de andere geluiden dan de rest opvullen, maar mag wel iets minder hard gepanned wat mij betreft. Verder loopt'ie lekker, toffe geluidjes en percussie!
 
Een hele toffe track denk ik... de panning is écht heel erg storend, de hele track door. Dat moet echt anders als je t mij vraagt, want het leidt dusdanig af dat ik niet meer ongestoord kan luisteren. Als je dat aan zou passen zou ik m graag nog een keer luisteren, want er zitten een paar hele toffe elementen in.
 
Onwijs bedankt! Nieuwe versie is up. Ik had redelijk wat tijd nodig alles goed in de mix te duwen...

Link https://soundcloud.com/frankie-roberts/some_love

Thanks voor het luisteren!
 
Back
Top