Addictive to drums.

Robi

Hega
Lid sinds
22 juli 2014
Berichten
4.815
Locatie
Groningen
Eigenlijk was ik van plan om voorlopig even geen songtracks meer te plaatsen hier, aangezien ik dit de laatste tijd in overvloed heb gedaan.
Maar het bloed kruipt waar. het niet gaan kan.... (en mijn enthousiasme is mij toch weer de baas geworden)
En daarom leek het me toch leuk om deze track even te plaatsen.
Heb in het verleden weliswaar gedrumd, deze track heb ik echter niet 'live' ingedrumd (jammer genoeg).
Toch is ie leuk geworden.


https://soundcloud.com/gardensofhega/addictive-to-drums
 
Mmm, sorry Robi, je zult vast teleurgesteld zijn, maar ik vind hem niet zo goed.. Rond 3.20 had ik het wel gehoord so to speak.. Een beetje simpel allemaal.. dit kon eigenlijk veel "voller" klinken.. Meer instrumenten, afwisseling in de melodie, enz.. Misschien heb je je er té snel van afgemaakt. Maar natuurlijk wel goed dat je zo enthousiast bent. Ik zal altijd je nummers blijven feedbacken, zolang dat in mijn mogelijkheid blijft. Veel succes buddy. ;)
 
Hoi Gloomy

Wellicht kan het zijn dat ik mij, al dan niet onbewuat, er te snel van heb afgemaakt en dat ik het te snel geplaatst heb.
Het kan inderdaad , bij nader inzien , wel dynamischer en afwisselender.
Qua basis is het best een leuke track, alleen ontbreekt er nog wel iets aan.
 
Heb een nieuwe versie gemaakt met nieuwe sounds, hoger tempo en meer variatie.
Hierbij heb ik ook het refrein-gedeelte goed aangepakt.
Dit was wel een behoorlijke klus, aangezien alles vloeiend in elkaar over moet lopen.
Het bleef soms lastig wat betreft deze track.
 

Attachments

  • AD drums-2 (nieuwe versie-3).mp3
    5,9 MB · Bekeken: 49
Leuk idee Robi echter vind ik de atmosfeer van de tune dreigender dan de gebruikte geluiden..
Zoiets zou je naar mijn idee moeten horen met scheurende gitaren en echte drums ;)
 
Heb gisteravond aan een nieuwe versie gewerkt met een aantal gitaren en nieuwe effecten erin.
Ik heb nog even gewacht met het plaatsen van deze versie.
Heb namelijk het probleem wel vaker dat ik tracks te snel online zet en dat het achteraf blijkt dat er nog veel aangepast en verbeterd moet worden.
De track kan hier en daar wat geforceerd en 'over the top' klinken, toch vind ik dat deze best leuk is geworden.

https://soundcloud.com/gardensofhega/addictive-to-drums-new-remix
 
Laatst gewijzigd:
Mooi collectie sounds weer. Beide versies vind ik eigenlijk wel tof, bij de eerste vooral de drumsounds, dat mis ik bij die tweede wel een beetje, die heeft veel minder de feel dat er iemand lekker zit te drummen.
 
Back
Top