Gloomy -- Bestial Flatulation

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.121
Locatie
België
Jep jep, na een lange tijd afwezigheid ben ik er terug met een nieuwe track.
Ik krijg al goeie kritieken, dus ik hoop dat jullie hem goed vinden.
Hier kunnen jullie hem beluisteren of gratis downloaden :

Hier kunnen jullie hem bekijken met wat copyrighted beeldmateriaal :

Laat gerust een boodschapje na.

Bedankt alvast en veel kijk/luisterplezier ;)

<3 Jan.
 
Hey lieve luitjes, wow wat een wondermooie commentaren allemaal, heel erg hartelijk bedankt.. doet erg deugd dit te lezen. Six, hoe bedoel je ? Zitten er geen dubstep invloeden tussen ? Woops dan denk ik dat ik een foutje gemaakt hebben, het moest vast D&B zijn, damn ;) Thnx allemaal en een fijne week toegewenst. Liefs, <3 Jan.
 
ik heb deze track gisteren 2x via mijn laptop speakers geluisterd.
en nu 2x via mijn dopjes.
ja dit is nauw echt wat er bedoeld wordt. met de kunst van het weglaten. :halleluja
dit kan ik zo go goed achter de draaitafel gebruikt worden.
want dit kunnen je zo goed tussen andere plaatjes mixen.

nee blij dat je weer terug bent. ;)
en dat je dan ook meteen met keiharde beton :):)
groetjes van mij ed-sarin :doei:
 
Last edited by a moderator:
Ik vind 'm goed. Mooi geheel.
Maar ik denk ook dat als je de 4/4 beat zou vervangen door minder 4/4, het geheel een stuk frisser voor de dag zou komen, niet ?
Op 3:46 loopt het ook even niet helemaal goed met sync van de melodische synth.
 
Hey Eduard, blij dat je hem goed vindt man, en blij om je nog eens te zien. Als je me je telefoonnummer nog eens doormailt, dan zal ik je in de loop van de week eens telefoneren ;) En hartstikke bedankt voor de lovende woorden !!

Skelet : dank je wel amigo, ben ook blij dat jij'm goed vindt !! Door wat zou ik die 4x4 kunnen vervangen, denk je ? Want ik denk dat je gelijk hebt.. alleen is mijn kennis niet zo groot om er iets aan te doen.. Wat betreft die valse noten.. als je goed luistert naar de allereerste seconden, hoor je dat ook hier valse noten werden gebruikt.. Ik doe dat met opzet, om lichtelijk aan te geven dat niets op deze aarde perfects is, behalve dingen zoals een bos ofzo.. en dan nog. Thnx man !! ;)
 
Overigens ben ik al vanaf mijn 11e vegetariër, maar ik vrees dat mijn darmgassen nog steeds vrij onwelriekend zijn.. :-)

:koffie:
 
Raar Bohemen, haha mijn darmgassen hebben bijna geen geur meer.. Maar ik wil jullie even laten weten dat ik flexitariër ben geworden, dus af en toe nog een stukje vlees. Ben heel mijn leven een soort van carnivoor geweest en mijn lichaam moet zich kunnen aanpassen.. Misschien dat ik in de toekomst volledig veganist word, maar dat blijft een vraag. Wat ook leuk is aan vegitariër te zijn, is het feit dat mijn tongaanslag verdwenen is, ik heb nu een mooi propere tong :) Hihi.. Dude, weet je nog dat je me destijds iets liet weten van : misschien word je binnenkort wel één van hen ? :) Awel, het is dus zover gekomen, ik ben één van "hén". Altijd geweest, maar ik was er niet bewust van.. Dank je voor de support makker, ik heb je graag ! Veel liefs, Gloomy.
 
Awel, het is dus zover gekomen, ik ben één van "hén". Altijd geweest, maar ik was er niet bewust van..

Oh, maar daar bestaat vast een therapie voor hoor! :-P

Ik hoop dat het inmiddels wat beter gaat aan jouw kant van het scherm. Zie dat je nog graag 's nachts 8D aan het werk bent.. :-)

:okdan:
 
Hahaaa, hey Bohemen ;) Leuk bericht yo, dank je wel.. Ja, ik slaap erg weinig. Als ik om 21h00 in bed kruip, dan ben ik om 01h00 al wakker, dus wat moet je dan doen als je de slaap niet meer kunt vatten.. Het gaat een beetje beter met me. Maar ik heb afgelopen juli wellicht een hersenaanval gehad. Dat resulteerde in een bilaterale vestibulopathie. D.w.z. dat mijn beide evenwichtsorganen zijn "vernietigd". Ik kan dus niet meer rechtop lopen, ik kan geen lappen tekst meer lezen of schrijven, geen films meer zien.. Autorijden mag ik ook niet meer. Ik ben nog steeds gedwongen opgenomen in een zorginstelling, maar ik mag op dagtherapie, wil zeggen dat ik thuis mag slapen. Eind december mag ik normaal gezien naar huis, maar ik blijf nog een aantal maanden vrijwillig. De structuur doet me goed, ik kan geld sparen, ik heb heel veel Liefde van mijn omgeving daar, etc.. Dus eigenlijk mag ik niet klagen. Hoe gaat ie met jou trouwens ? Al wat beter ? :)
 
Lekkere track, man! Totale mix klinkt ook fijn "open" :)

Dank je wel tbn, fijn te horen dat mijn mastering en mixing erop is vooruit gegaan.. thnx m8 ! :)
 
Nou, om op topic te blijven.. Ik zit al meer dan een maand aan een deuntje te prutsen, maar hij bevalt me nog niet.. :duivels:

Verder gaat alles wel zo z'n gangetje... :-)


:biertje:

Prima toch :) Misschien moet je wel eens even een time-out nemen met produceren.. 1+ maand aan 1 deuntje, is toch niet goed man.. haha, doet me aan mezelf denken.. twee maand geleden ongeveer.. :koffie:
 
Op zich vind ik het prima om een maand aan een track te werken. Ook omdat ik er niet dagelijks mee bezig ben.
Ik heb voor mijzelf wel die grens gelegd, omdat ik de ervaring heb dat als ik langer blijf prutsen er niets meer van de track overblijft.. :-)
 
Back
Top