Digitale FM tonen (The Morning Ritual)

Wauw ! Nu wil ik met een dampende emmer koffie door het raam naar vallende sneeuw gaan zitten kijken.
Prachtig, melancholiek, overal ruimte, spannend zonder te "duwen", zeg maar.
Een beetje Air, maar dan (gelukkig) veel minder gelikt.
:okdan:

Haha dankjewel Gemmetje! Ik ben blij dat het in de smaak valt en 'Air' is in ieder geval weer eens een andere vergelijking dan 'Boards of Canada' :okdan:
 
Even alle Morning Ritual tracks geluisterd. Heerlijk eenvoudig en echt mooi. Al langer fan van je werk, over heel de lijn.
Ik heb hier een shitload aan synths staan en krijg zulke eenvoud niet in elkaar.
Als ik zelf zo iets maak ga ik het al snel vervelend vinden. Hoe komt dat toch ?
 
Laatst gewijzigd:
Even alle Morning Ritual tracks geluisterd. Heerlijk eenvoudig en echt mooi. Al langer fan van je werk, over heel de lijn.
Ik heb hier een shitload aan synths staan en krijg zulke eenvoud niet in elkaar.
Als ik zelf zo iets maak ga ik het al snel vervelend vinden. Hoe komt dat toch ?

Dank voor het luisteren en de mooie woorden sKeLeTvM!

Ik ben ooit met muziek maken begonnen op een Amiga met Soundtracker waar limitatie meer regel dan uitzondering was.
De uitdaging voor mij was om daar met 4 mono sample sporen audio zoveel mogelijk uit te persen en het liefst iets wat nog op een soort van muziek leek. Daar was vaak aardig wat uithoudingsvermogen voor nodig en dan nog niet om aan te horen haha.

Vermoedelijk is dat een ervaring geweest die deze EP gemaakt heeft, aangezien ik mezelf doelbewust heb limiteert en met alleen zo'n Digitone bakkie een EP wou maken.
De verleiding om naar een andere synth/sampler te grijpen is altijd groot, maar de uitdaging om dat niet te doen groter ;)
 
Live gaan Marc, en een VJ onder de arm nemen ! Kan wel werken denk ik...
 
:) Live gaan is niet voor mij weggelegd, maar je idee is zeker leuk! Ik hou het voorlopig gewoon bij deuntjes maken :okdan:
 
Back
Top