Collab met Paul in 7/8ste instrumentaal

Mooi gedaan. Misschien ietsjes te lang omdat het toch bijna van begin tot einde dezelfde akkoordenreeks is, die overigens wel verfrissend is. Over klank kan ik niet veel zeggen via mijn crappy computerspeakers. Maar in ieder geval een heel mooi stukje muziek!
 
Mooi begin - maar dan wil ik net zoals iedereen tegenwoordig - kunnen skippen door de track om dan opnieuw te oordelen en eventueel van voor af aan te beginnen.
Nu was ik veplicht om heel de track te luisteren en dat irriteert me al. Muziek zonder vocals, tja,...maar da's mijn mening. Dan moet het al echt sterk zijn wil het me boeien. Luister eens naar Lukas Boysen of veel van het Buddha bar werk. Dan snap je wat ik bedoel. Toch pluim voor het gitaarwerk. Well done. Overall mooie achtergrond muziek, maar niet meteen iets dat ik zou kopen of opnieuw opzetten.
 
Sfeervol /rustgevend. Het ruwe live-karakter heeft wel het 'gewisse etwas'. Had wat mij betreft wel nog ergens een subtiele break/variatie mogen hebben. Maar mooi gedaan :)
 
Qua sfeer brengt dit me in de Boards of Canada sferen :D Mooi zuivere hihat. Goed voor het contrast met de wazige gitaar.
Na verloop van tijd vind ik het wel wat saai worden. Dan zou ik wel even verlangen naar een break zonder percussie waar een melodie bijkomt of een of andere twist. Maar ja, dat ben ik. :)
 
Bedankt voor alle reacties :halleluja

De samenwerking met Paul maakt dat ik voor mij nieuwe muziek maak.
En ook de manier van maken is anders dan ik de laatste tijd doe.
Daarom is het voor mij des te fijner te horen dat we wel iets goed doen.

We zullen inderdaad op zoek moeten naar een akkoordenprogressie, zonder die ruwe live feel kwijt te raken.
Bij de andere nummers die we hebben komt er wel een melodie later bij, die kwam bij dit nummer niet zomaar bovendrijven.

De Boards of Canada associatie zal Paul leuk vinden om te horen, dat was dan ook zijn bedoeling.

En ook ik wacht nog steeds op een goede mp3 speler in ons synthforum, voor mij is soundcloud e.d. niks,
dus tot die tijd zet ik de mp3s maar op mijn eigen site en link er direct naar.

Ik leg er alvast eentje koud om vanavond op jullie te kunnen proosten :mega:
 
Back
Top