Zoom Sampletrak+Alesis Fusion+Sax Jam

Lid sinds
22 Maart 2008
Berichten
9.983
Locatie
-
Afgelopen week is het eindelijk gelukt om een Zoom Sampletrak te bemachtigen.. en gisterenavond begonnen met wat geluiden samplen... ´n Beatje.. een piano akkoord. Rhodes partij uit de Alesis Fusion en nog een synth partijtje.. verkleurt erg prettig. :) De clipjes opgenomen in Ableton en daar verder uitgezet.. en er onstond al snel inspiratie..

Vandaag Sax erbij gepakt.. shakertje erbij.. wat claps opgenomen (van eigen hand). En natuurlijk een lekker baslijntje ingespeeld op de Alesis Fusion. Kortom, weer eens lekker ouderwerts jammen :okdan:
 

Attachments

  • Sampletrak.mp3
    4,2 MB · Bekeken: 43
Laatst gewijzigd:
Heb onlangs zo'n Zoom willen kopen en te lang zitten twijfelen, zijn niet zo duur ook niet, kerel vroeg 120.

Nice jam btw!:)
 
Thanx :)
120 is zeer schappelijk volgens mij. Ik kwam gemiddeld altijd ergens tegen de 150 uit voor een in goede staat en zoek er al 2 jaar naar ofzo.
Het leuke aan em dat ie zo'n lekker aliasing randje-ringetje geeft bij het veranderen van pitch.. en dan vooral bij lagere samplerates.. Heb inmiddels ook een paar Roland SP's (202, 404sx) maar ik vind deze lekkerder werken.. :)

Moet alleen nog ff op zoek naar een paar geschikte smart media kaartjes vinden. Hij kan max 16mb aan dacht ik... Ik sample nu geluiden, beetje degradren en neem het dan op (met nog een effectje erover) als audio en dan weer deleten.. Maar wil em ook een keer oldskool inzitten als drumsampler en dan sequencen. Leuk speelgoed :)
 
Nee, smart media 3,3v.. net als op de SP202 maar ik zie dat de SP404 ook CF aankan.. wel iets degelijker. En iig nog te vinden nieuw
De sx versie (van de 404) draait op SD kaartjes die ook in de nieuwere electribes gaan..

11475-2_full.jpg
 
Back
Top