[Track] I Don't care

Thanks for the comments.
Ik zal idd eens kijken of ik die vocal meer helder kan kijken. Het valt wat weg in de muziek.
 
Je de vocal valt idd een beetje te veel weg. Maar op zich is 'm wat in de song laten zakken, beetje dromerig, wel een goed idee imo.
Bassline vind ik ook cool. Mooie side chain. Sfeertje in de song ook wel.

Verder kun je denk ik nog best een gehoorspelletje ervan maken van sounds die wat neerzetten op de achtergrond. Er mag best iets meer gebeuren van mij. Nog zat ruimte voor creatieve ideetjes. Luister nog eens en kijk welke ingevingen je te binnen schieten...
 
Wat meer sounds hier en daar, goed idee. Ik liep er al wat mee te stoeien aan het einde van de track, maar daar kan nog wel wat van bij. Thanks
 
Mogelijk dat er nog iemand is die het leuk vind om samen een track(s) af te mixen en goede speakers/environment heeft om dat te doen? Zou je mij een PM willen sturen.
Zelf woon ik in Amstelveen, dus als de afstand behapbaar is, dan kom ik naar je toe gereden.
Ik sta altijd open voor n persoonlijk advies :-)
 
Helemaal prima deze track! Mix zit (bijna) helemaal goed in elkaar. In het begin van de track komt de sub soms net wat te hard erin (over mijn monitoren, minder over mijn headphones). De vocals mogen idd wat harder en in de break zou ik die ducking/sidechaining een heel stuk verminderen of helemaal uitzetten. Dat pompende effect is daar niet nodig en des te meer effect heeft het als je die daarna weer aanzet in de rest van de track.

PS luister um nu voor de 2e keer, die "water"-fx in het begin mag denk ik ook net wat subtieler, je wilt niet dat mensen gelijk naar de wc rennen haha :D. Just kidding, maar dat lijdt net wat af, gewoon iets meer op de achtergrond dat het niet in your face zit.
 
Hi, dank voor de comments. Heb je het bij de sub nu over de Kick of juist de bass die er net wat te hard in komt? Ik merk ook dat er best veel erg laag in zit, weet nu niet of ik de Kick of juist de Bass moet EQ-en (of meer moet levellen). Vocals moet ik idd nog checken en de verandering voor de break is zeker n goede tip, Thanks. Water effect is idd n beetje te prominent in het begin, ga ik zeker wat zachter laten klinken.
 
Back
Top