Connected Minds

Nap

GAS-arbeider
Lid sinds
17 januari 2007
Berichten
14.874
Locatie
Den Bosch
waves.gif

Connected Minds
 
[h=1]Not Found[/h]
The requested URL /connectedminds.mp3 was not found on this server.


????
 
Ja ik was even met een nieuwe versie bezig dus even offline gehaald. Zou nu weer moeten werken.
 
Dank voor de reacties :) Track is gedurende de eerste post al aantal keren aangepast op basis van eigen inzicht en de input van gewaardeerde SF leden - maar nu is 'ie wel af vind ik :D
 
Dank dokter. Ik weet nog niet of dit de contest track wordt. Het jaar is nog niet om en ik heb nog wel wat ideetjes :D
 
Mooie sound man!! Spatzuiver en lekker alles dat mooi de ruimte heeft. Doet me wat denken aan Hallucinogen. Mooie geluiden ook. Prachtige sfeer.
één dingetje misschien. Er is niets verkeerds aan of zo, is maar een detail. Maar wat denk ik nog wel zou kunnen is dat ritmische synthje dat er bij 3:35 bij komt, iets meer galm/delay geven, zodat ie wat dieper in de mix zakt (kan ook met een beetje subtiele EQ verzwakking rond de middentonen of ergens bij 4 Khz natuurlijk). Hij zit nu redelijk dicht op de speaker. Kan prima zo. Maar ja ik vermoed dat als je die subtieltjes ietje meer 'erin laat zakken' dat nóg professioneler klinkt. :) Maar pisdetail hoor. ;)
Ik zeg: dikke prima!
 
prachtige mix en compositie
klinkt geweldig

dat ritmische synthje vind ik juist lekker een beetje crunch en contrast geven tussen alle gladde en mooie sounds

nogmaals super, met veel plezier naar geluisterd:)

heb je ook een collectie of album van dit soort werk dat ik kan downloaden van bv bandcamp ofzo?
 
Dozart - ik heb tijdens het bouwen al met die bas geëxperimenteerd maar hem verder weg leggen of meer in de galmsoep laten drijven ontneemt de impact, vooral omdat juist op dat stukje de track wat stuwing moet krijgen. Enige alternatief is hem dan harder zetten, maar dan smeert de boel dicht. Zoals 'ie er nu in zit komt 'ie IMO het best tot zijn recht.

SlaveoftheWave - Nog niet, maar er wordt aan gewerkt!

Bedankt!
 
Back
Top