Trap

Dozart

Super Сasual Dating Real-life Females
Lid sinds
27 juli 2011
Berichten
1.026
Locatie
GB
Ik gaf 'm een trap. En daar lag ie...



Hoe vinden jullie 'm so far? :)
 
Allemachtig, dit vind ik écht een hele toffe productie. Een ruimtelijke mix met voldoende impact. Goede geluiden, fijne compositie... Very much impressed!
 
Allemachtig, dit vind ik écht een hele toffe productie. Een ruimtelijke mix met voldoende impact. Goede geluiden, fijne compositie... Very much impressed!

Danken sehr! :D

Moet er nog ff een kort intro'tje bij maken denk ik alleen. Maar voor de rest wel aardig af nu denk ik.
 
Koffie, zonnetje en deze track die lekker spannend alle kanten in zwiept.
Bedankt voor het fijne begin van deze dag !
 
Ik vind um ook vet hoor! Mix zit goed in elkaar, goede panning, prima in balans wat betreft afzonderlijke sounds en allerlei orginele fx en andere opvullingen die het interessant voor de luiteraar houden. Misschien overall wat aan de schelle kant, maar dat kan ook bij mij liggen.
 
Ik vind um ook vet hoor! Mix zit goed in elkaar, goede panning, prima in balans wat betreft afzonderlijke sounds en allerlei orginele fx en andere opvullingen die het interessant voor de luiteraar houden. Misschien overall wat aan de schelle kant, maar dat kan ook bij mij liggen.

Thnx. Ja, dat klopt wel. Ik heb dat nu ook een beetje subtiel verminderd. :)
 
Tja, misschien ben ik (nog) geen liefhebber van getrap?

De leadsynths vind ik best creatief, maar ik twijfel of ik deze muziek ergerlijk vind of innovatief..
Ik zal er nog wel een keertje naar luisteren.. :-)

:biertje:
 
Tja, misschien ben ik (nog) geen liefhebber van getrap?

De leadsynths vind ik best creatief, maar ik twijfel of ik deze muziek ergerlijk vind of innovatief..
Ik zal er nog wel een keertje naar luisteren.. :-)

:biertje:

Jouw muziek is ook heel anders de mijne. :D
 
ja dit wilde ik horen. eindelijk geen gedachten ooh ik heb weer slam fm aangezet.
met hun standaard deuntjes & geld verslavende producers.
maar gewoon iemand die in de studio zijn gedachten verplaatst naar de boxen.
en niet de gedachten probeert te ontcijferen van de luisteraar.
die in een andere kubus leven dan u.
met grote goedkope speakers met een subwoofer erbij.
nee echt well done.

ik kan het waarderen.
 
Prima track, ben geen kenner van het genre, er zit mooi ruimte tussen de verschillende geluiden en het klinkt prima zelfs op mijn crappy laptop speakers.
 
weinig bekend met het genre, maar heel gaaf!
origineel en meeslepend
mooie ruimtelijke mix

2 kleine puntjes

2:06-2:07
een kleine seconde al het geluid weg, iets té abrubt als je het mij vraagt. ik zou iets van geluid willen horen doorgaan, anders klinkt het bijna als een foutje in de opname

rond 3:30 bijvoorbeeld
lead synths die met iets te veel hoog/schelheid in mijn oor prikken

PS je ambient track Saywii is supermooi!
 
Dank allemaal voor de fijne reacties. :) Doet me deugd!!

2 kleine puntjes

2:06-2:07
een kleine seconde al het geluid weg, iets té abrubt als je het mij vraagt. ik zou iets van geluid willen horen doorgaan, anders klinkt het bijna als een foutje in de opname

rond 3:30 bijvoorbeeld
lead synths die met iets te veel hoog/schelheid in mijn oor prikken

Dat breakje was zeker willens en wetens zo gedaan. Maar was dat toch bij nader inzien een beetje met je eens, en heb de delay cutoff ietsje later gezet zodat je dat nog hoort als alles wegvalt. Klinkt beter ja volgens mij.

Die lead heb ik net nog even wat bij-ge-EQ't ook. Maar die moet wel lekker helder uit de speaker knallen natuurlijk, dat heb ik zo gelaten. Wel ff wat frequenties opgespoord die ik hoorde en verbeterd.
 
Laatst gewijzigd:
Ach, ik vind het ook wel iets hebben.. Ik denk dat ik wat beïnvloed was door de ongeïnteresseerde reactie die je op mijn muziek had.. :-)

:biertje:
 
Ach, ik vind het ook wel iets hebben.. Ik denk dat ik wat beïnvloed was door de ongeïnteresseerde reactie die je op mijn muziek had.. :-)

:biertje:

Haha cool. Ja, dat kun je soms hebben... :P
Dat je 'm cool vond na nog eens luisteren... terwijl ik met m'n stomme kop een filter fade erop had zitten op die lead-synth en dat de afgelopen 24 uur in alle onwetendheid online had staan. Regel 1: blijf met je dronken kop van je mix af! Maar goed, weer hersteld haha.
 
Back
Top