Boodschap van Gloomy.

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.091
Locatie
België
Dag lieve luitjes,

Ik wil enkele dingen met jullie delen.

01/ Mijn gedwongen opname is dus met 3 maanden verlengd.
02/ Ik ben dus erg beperkt om jullie muziek te beluisteren en te feedbacken.
03/ Muziek maken zit er dus niet meer in.. tot Kerstmis ongeveer.
04/ Ik lijd aan een zeer zeldzame slaapstoornis : Cataplexie (Google it)
05/ Schrijven, lezen, filmpje kijken, enz.. zit er bijna niet meer in vanwege, tja.. dat komt later.

Nu rust.

Hou jullie taai !

Dikke knuff aan allen

<3<3<3
​​​​​​​
 
ooh wat erg om dit te lezen. ja ik was nog bezig met muziek maken.
en moest hier wezen voor een berichtje te plaatsen.
omdat ik het zo moeilijk vind om namen te verzinnen voor die composities die ik maak.
maar sterkte gozer. :luv:
 
Oef, dat is best een lange tijd! Hoop dat je je niet teveel verveelt..
Krijg je nog wel af en toe bezoek?

Sterkte ermee!

:okdan:
 
Synthforum.png
 

Je bent tot nu toe de enige in dit topic die zijn foto als profielplaatje heeft.. :-)

:biertje:
 
Zal je vriendelijke en positieve reacties dus een tijdje moeten missen. Jammer! Hopelijk krijg je de rust en de tijd om (met medicijnen) de cataplexie onder controle te krijgen? Veel sterkte en "be home with Christmas".
 
Volgens mij schreef je eerder dat je aan slapeloosheid leidde, maar dat lees ik niet terug in de beschrijving van cataplexie.
Maar toch fijn dat je nu weet wat je mankeert. Sterkte en rust lekker uit!
 
Hey hey lieve luitjes,

Vanuit het ziekenhuis/zorginstelling, en geen zicht op thuisbezoek dit weekend, wil ik jullie even laten weten dat ik jullie allemaal enorm bedank voor de steun die ik afgelopen maanden/jaren heb mogen ontvangen hier op SF.

Zonder jullie zou het gewoonweg niet lukken.. Dus dank jullie, dank jullie van harte !!

Ik heb jullie allen innig Lief, "Lief" met een hoofdletter dus
icon_wink.gif


Prachtig allemaal. Dank aan alle moderatoren, beheerders en leden.

Ja hoor, mijn vriendin komt regelmatig op bezoek, ik heb heel veel steun aan haar.

Enne, Eduardke, ik hou ook heel veel van jou, kerel en ik mis je hier in België..

Enne, nee Cataplexie is onmogelijk te behandelen, je kunt het alleen maar ondergaan.

Het is een uiterst zeldzame en vreemde ziekte.. Het internet staat er niet BOL van, dus het is wat zoeken..
Het is heel anders en veel erger als narcolepsie.. Je hebt het gewoon allemaal : van apneu, tot slaapwandelen,
tot narcolepsie, tot slaapparalyse, enz..

Maar er hangen ook heel veel voordelen aan vast, die zal ik later wel eens delen.

Dikke dikke knuffels aan jullie allen, en geniet van het prachtige weekend.

<3<3<3

Jan GloomY.
 
Ik ben niet zo van het geknuffel en klef gedoe maar voor deze keer een dikke knuffel terug :)!! Veel sterkte ermee man!
 
Back
Top