Very Important People

JohnDoe33

Gedeactiveerd account
Lid sinds
8 februari 2010
Berichten
3.997
Zat vandaag naar al die belangrijke mensen te kijken op Prinsjesdag, vandaar de titel.. :-)

https://soundcloud.com/bohemen/very-important-people

Het zijn nog maar de eerste nootjes van 't deuntje in wording..
Ik ben zelf ook benieuwd wat 't resultaat zal zijn... :)

:W
 
waauw Bohemen, ik vind 'm wondermooi.. zeer leuke en luisterbare muziek.. Feedback heb je bijna niet nodig, want je bent steengoeie platen aan't maken.. Succes broeder !! :)
 
Hey Bohemen, sorry mate, smaken verschillen.

Ik heb hem een paar keer geluisterd, maar de intro (en de bridge) kan mij niet zo bekoren (met uitzondering van de Rhodes btw, die vind ik wel tof). Ik denk dat dat vooral te maken heeft me de bassline, die is mij net iets te cheezy/stacato en repetitief. Repetitief vind ik ansich niet zo'n probleem, dat zijn die van mij ook vaak, maar dat in combinate met dat (in mijn oren!) te cheezy bassline-tje stoort mij dan. Als het nummer dan echt begint (vanaf 0:32m tot 1:02m en ook de outro) dan wordt de sound heel anders en klinkt ie voor mij veel beter. Dan komt in de bridge die bassline weer terug en zakt het weer wat in. Dus als je wat meer de sound van aangegeven stuk in de rest van de track zou brengen, dan zou die voor mij ook veel beter vallen.

Ondanks dat ik wat minder positief ben dan de rest, hoop ik toch dat je er wat aan hebt.
 
Ondanks dat ik wat minder positief ben dan de rest, hoop ik toch dat je er wat aan hebt.

Toch dank voor de feedback! Ik zal nog wel ff kijken naar die baslijn.
Al blijven smaken natuurlijk altijd verschillen.. :-)

:biertje:
 
Laatst gewijzigd:
Dankje, ik ben weer moed aan het verzamelen voor de volgende editsessie.. :eureka:

Kan me hier wel een videoclip bij voorstellen die begint met toegejuichte celebrities en die overgaat in hartvertederende beelden van 'gewone' mensen.
Maar daar heb ik nu even niet de middelen voor, tenzij ik van Youtube zou gaan jatten.. :-)

:W
 
Het wordt blijkbaar gewaardeerd door de spammers (zonder te luisteren).. :-D

spammert.jpg

:biertje:
 
Ik vind het een beetje saai. Maar dat heb ik in het algemeen met dit soort muziek een beetje altijd. Dat klank is verder wel goed volgens mij. Het is verder prima als ik het zo hoor. Maar ja, ik weet nooit zo goed wat ik met dit soort muziek moet. Beetje achtergrondhousemuziek of zo.
 
Ik vind het een beetje saai. Maar dat heb ik in het algemeen met dit soort muziek een beetje altijd. Dat klank is verder wel goed volgens mij. Het is verder prima als ik het zo hoor. Maar ja, ik weet nooit zo goed wat ik met dit soort muziek moet. Beetje achtergrondhousemuziek of zo.

Toch, dank voor het luisteren!

Achtergrondhousemuziek moet er ook zijn? :-)

Maar wellicht vind je al mijn deuntjes aan de saaie kant, daar krijg ik vaker kritiek op..

:biertje:
 
Laatst gewijzigd:
Toch, dank voor het luisteren!

Achtergrondhousemuziek moet er ook zijn? :-)

Maar wellicht vind je al mijn deuntjes aan de saaie kant, daar krijg ik vaker kritiek op..

:biertje:


Ja, dat is precies zo; dat moet er ook zijn. :)
 
Klinkt nu nog veel completer en meer 'af'

Ben op dit moment even aan 't bedenken of ik het minder saai kan maken..
Maar mijn beschikbare sporen zitten inmiddels alweer vol.. :-S

:koffie:
 
Back
Top