[Techno] Ruben Swart - Van Hot naar Her

Dimane

Stamgast
Lid sinds
16 februari 2010
Berichten
156
Locatie
Tilburg
Goedemiddag!

Het is alweer een tijd geleden dat ik hier wat heb gepost. Maar ik was weer in een creatieve bui en heb weer wat in elkaar geknutseld met ableton.

veel luisterplezier!

 
Begin lekker en klinkt voor mij echt als techno (waar ik overigens een leek in ben). Het noise geluid dat er voor 30sec. in komt zou ik iets meer in volume of in een LPF op laten komen.
Break vind ik iets te lang, het moment voordat het los gaat, en ook het los gaan zelf is mooi. Daar hou ik van.
 
Begin lekker en klinkt voor mij echt als techno (waar ik overigens een leek in ben). Het noise geluid dat er voor 30sec. in komt zou ik iets meer in volume of in een LPF op laten komen.
Break vind ik iets te lang, het moment voordat het los gaat, en ook het los gaan zelf is mooi. Daar hou ik van.

break heb je wel gelijk in die ga ik nog wat inkorten. thnx!
 
Oef, dat beukt er lekker in. Hier zie ik mezelf in de vroege uurtjes wel mee opstijgen in een club of op een festival. Ga je ff volgen op soundcloud.
 
Oei die gaat diep ja! Vet hoor, Xclusive1983 zegt in de vroege uurtje opstijgen, maar deze gaat het ook zeker prima in de late uurtjes doen! 8D :okdan:
 
Voor mij gaat 'ie pas echt lopen na de break, daarvoor vind ik de beat wat te kaal. Lekker baslijntje wel idd! Ik vind de synthgeluiden en samples mooi, de compositie zelf is ook goed, maar iets zit me persoonlijk niet helemaal lekker qua drumgeluiden (en dan bedoel ik voornamelijk kick en vooral de snare). Maar dat kan ook gewoon een smaakdingetje zijn, zeker omdat verder niemand er iets over heeft gezegd...
 
Back
Top