dit nummer heb ik gemaakt met mixed in key vst plugins captain(odesi)

Havelock

I Love Synthesizer Sound!
Lid sinds
2 april 2004
Berichten
1.403
Locatie
Obdam (NL)
Hier is mijn nieuwe nummer die ik gemaakt heb met mixed in key vst plugins captain(odesi).
En Ableton Live 10 met push 2!

op deze site heb ik het voledige plugins(vst) captain(odesi) pakket gekocht!
https://odesi.mixedinkey.com/captain-plugins/
 

Attachments

  • muziek maken3.mp3
    1,9 MB · Bekeken: 192
Heb je die ooit afgemaakt Havelock, ben ook benieuwd naar het verdere verloop.
Sinds gisteren heb ik ook toegang tot de Captain Odesi plugins en in nog geen 5 minuten had ik mijn eerste bar met drums, bass, gitaar en harmonica klaar...ik kon het zelf bijna niet geloven :)
 
Heb je die ooit afgemaakt Havelock, ben ook benieuwd naar het verdere verloop.
Sinds gisteren heb ik ook toegang tot de Captain Odesi plugins en in nog geen 5 minuten had ik mijn eerste bar met drums, bass, gitaar en harmonica klaar...ik kon het zelf bijna niet geloven :)
Helaas beschik ik niet meer over de save bestanden daar baal ik nog steeds van dit kwam door problemen met me netwerk schijf(nas).
 
Helaas beschik ik niet meer over de save bestanden daar baal ik nog steeds van dit kwam door problemen met me netwerk schijf(nas).
En gebruik je de Captain Plugins nog de dag van vandaag?
 
En gebruik je de Captain Plugins nog de dag van vandaag?
Ja sterker nog ik heb nu versie 6(epic)
Waar ik € 30,- euro voor die update betaald heb en ik ben er nog steeds super blij mee!
Deze plug-ins is niet meer weg te denken in mijn workflow.
 
Helaas beschik ik niet meer over de save bestanden daar baal ik nog steeds van dit kwam door problemen met me netwerk schijf(nas).

Ah da's balen inderdaad...

Wat nog zou kunnen, als je de mixdown nog hebt (in elk geval dit mp3-tje, misschien nog de wave).. is opknippen in loopjes, en die verdelen over clipjes in de session-view (evt als nieuw project). Kan je weer dingen naast of overheen gooien, leuk om mee te jammen. En anders op naar de volgende.
 
Back
Top