Ostrea - De VanDaalen

Xclusive1983

Stamgast
Lid sinds
13 januari 2011
Berichten
268
Een track gemaakt voor een bevriend bruidspaar. Het verhaal zit in de arpeggiators. Beide met een eigen feel en ritme, maar samen maken ze de track...

https://soundcloud.com/ostrea001/ostrea-de-vandaalen4

gr. Martin
 
Last edited by a moderator:
Dank je wel Jan, super om te horen!! Ik heb een beetje moeite met het afmaken van projecten dus op de soundcloud gebeurd het slechts enkele keren per jaar dat er een eigen track op komt. Nu was het de gelegenheid die zorgde dat ik een plaat afmaakte. Synthforum Contest heb ik er ook twee voor af gekregen, maar voor de rest blijft het me veel moeite kosten. Bedankt voor je mooie woorden!
 
Mooi verhaal! Steekt muzikaal prima in elkaar, fijn om naar te luisteren. Misschien dat je de mix nog op een paar punten zou kunnen verbeteren. Ik luister nu met mijn koptelefoon, maar volgens mij is de kick echt wel te hard, voor mij net niet prettig in ieder geval. Ook lijkt de mix op sommige punten wat te oversturen (teveel compressie gebruikt?). Anyway mooi gedaan, ik zou eens wat vaker dingen gaan afmaken dus ;).
 
Mooie compositie, bijzonder om zoiets als huwelijksgeschenk te krijgen, lijkt mij! Ben het wel eens met Fifth Bot dat de kick wel ietsje zachter had gemogen, maar echt storen doet het mij niet.
 
Lekker experimenteel. De beat er bij, met alle drums vind ik fijn klinken. Als je het iets anders zou mixen, heb je een dikke trance track. Zou de kick iets meer laaggeven (op oordoppen geluisterd). Wat Fifth Bot zeg over de kick heb ik ook wel, de top zou een tikje zachter kunnen. Persoonlijk zou ik er nog een stringetje in gooien.
 
Iedereen bedankt voor de Feedback. Iedere keer neem ik me voor hier vaker tracks te gaan luisteren en posten, maar maak te weinig af en kom hier ook te weinig de laatste tijd. Ik ga mijn leven beteren. Thanx mannen..
 
Back
Top