Gloomy - In My World (Full Album) - Open Letter To The World

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.113
Locatie
België


Hey lieve luitjes.. gelieve deze video massaal te delen.. Wees voorzichtig aan wie dat je dit laat zien.. Buiten bereik van kinderen houden of van mensen met een zwak hart.

Veel kijk- en luister"plezier" ;)

Don't shoot the pianist 8)

Benieuwd naar jullie reacties, jullie wisten wellicht al dat dit gaande was.. hierbij een leidraad doorheen moeilijke tijden.

Fijne dag iedereen,

Jan.
 
Was nieuwsgierig ben dus gaan kijken vr 5 min ben nu nog meer nieuwsgierig.:D

We gaan dit deze avond na het werk eens op het gemak bekijken.
 
Hey Kenneth, thanks man !! Ben benieuwd wat je ervan vond ;)

You can download the Youtube video for free during a periode of 30 days, please download and SPREAD, because time is short ! Here the link : https://1drv.ms/v/s!ApXDyNUf1Egojxsem0kG47VUZDbi

Keep it cool ;)
 
Gedownloaded! (je hebt inmiddels een eigen mapje gekregen..) Al is dit natuurlijk wel heel gevoelig materiaal om op m´n pc-tje te hebben.. :-)

Zit er nu naar te luisteren..

:W
 
GloomY2018_Juli.jpg
Haha jongens, "alien", "gevoelig materiaal" en "Urbanus" inderdaad.. Mijn tijd is ook aan het korten, zo krijg ik de indruk.. Dus met "volle teugen" genieten van deze dag. Bijlage, een foto'tje van Gloomy, juli 2018.. Afgevallen van maat 7XL tot M(edium) nu. Grootste hoofd op de magerste beentjes.. Tsie, een wereldwonder :) Vele groetjes allemaal en een hele fijne zondag. SPREAD LOVE !!!
 
Hey Kenneth, thanks man !! Ben benieuwd wat je ervan vond ;)

You can download the Youtube video for free during a periode of 30 days, please download and SPREAD, because time is short ! Here the link : https://1drv.ms/v/s!ApXDyNUf1Egojxsem0kG47VUZDbi

Keep it cool ;)

De max zowel de beelden als de muziek
Er is veel van blijven plakken, ben ik aan het koken in mijn keuken denk ik aan ineens aan u beelden of een melodieke.
mercie jan

grt Mr K
 
Hey Kenneth, leuk om te lezen yo, bedankt man.. haha en vanuit de keuken dan, leuk. Ook leuk dat het blijft hangen..

Ben vergeten posten dat dit album gewoon te downloaden is in WAV-formaat op SC, hij is uiteraard helemaal gratis, dan hoeven jullie die verschrikkelijke en mooie beelden niet te zien..

https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomy-in-my-world-2018

Fijne vrijdag en weekend iedereen :-)

Jan.
 
Ik herhaal hier even wat ik op Youtube zei:

De muziek is lekker rustgevend (hypnotiseren).

Maar voor de teksten in beeld had je beter even een spellingscontrole gebruikt.
En hoe kom je erbij om Windows 10 aan te bevelen? Als er één ding is dat ik NIET op mijn pc wil hebben, is dat het!
 
Ik herhaal hier even wat ik op Youtube zei:

De muziek is lekker rustgevend (hypnotiseren).

Maar voor de teksten in beeld had je beter even een spellingscontrole gebruikt.
En hoe kom je erbij om Windows 10 aan te bevelen? Als er één ding is dat ik NIET op mijn pc wil hebben, is dat het!

Raar hoor Fredje, maar ik kan geen commentaar geven op feedback op YT + ik kan de commentaar niet lezen.. Raar, maar niemand blijkt een oplossing te hebben.
Dank je wel voor te luisteren, beste kerel..
Spellingscontrole ? Nee, bewust niet gebruikt, omdat, zoals ik al vermelde in het filmpje, het Engels de standaard taal zal worden, dus mag het wat "onjuist" overkomen.
Wat betreft Windows 10's Eye Control.. 't Zal standaard worden hoor Ferry, aanvaard maar dat Microsoft (en zijn updates) standaard zullen worden.
No escape ! En zoals ik zei : geef iedereen toegang tot jullie computers, er zal jullie niets verkeerd overkomen.

Nogmaals bedank voor je lovende woorden, fijn voot te horen van je ! Thx Man !!
liefs, Jan.
 
lekkere nummers....acid en new beat invloeden.......de beelden zijn mij te.

Ja Jena, je hebt gelijk, de beelden zijn bij momenteel zeer schokkend,

Dank je vriendelijk. Love, Jan.
 
Hey Jan, ik ben er aan begonnen maar heb nog niet alles gehoord. Ik vind het allereerst al heel tof dat je even een heel album maakt en op het eerste oor spreekt de muziek mij erg aan. Heb je het mogelijk nog op een andere locatie staan? Soundcloud of iets dergelijks? Ik zou graag een keer heel het album luisteren, maar echt muziek luisteren doe ik eigenlijk vooral als ik met de hond aan het wandelen ben. Zou het album tijdens een wandeling graag eens helemaal luisteren. Maar voor wat ik nu gehoord heb complimenten voor de composities en de verscheidenheid in je muziek. De beelden spreken we wat minder aan, en de teksten die voorbij komen zijn ook niet echt mijn ding. Laat mij maar rustig een muziekje luisteren zonder visuele afleiding..

Gr. Martin
 
Hey beste Martin, SUPER van je !! Ik geef je gelijk wat betreft de beelden en de tekst.. Ik ben de realiteit ook nog aan't zoeken, en heel vaak zit ik er gewoonweg keihard naast. Daarom, her kun je de mp3's, wav's, of flac's gratis downloaden :

https://gloomer2000.bandcamp.com/album/gloomy-in-my-world-2

Gewoon drukken op "Buy Digital Album", en dan "0" invullen..

Je kunt'm ook helemaal op SC downloaden, dat kan hier :

https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomy-in-my-world-2018 (drukken op de 3 puntjes, en "download" kiezen)

Ik ben vereerd, mijn lieve man.. Veel plezier ermee, en een wondermooie dg toegewenst !

Love

<3 Jan.
 
Hey beste vriend, wat een mooie commentaar weer.. en top dat je de hele cd hebt proberen te luisteren.. Ik vind'm ook de beste CD die ik ooit gemaakt heb, en het zal de laatste CD zijn voor een hele lange tijd, want ik ben in juli dit jaar gestopt met produceren.. Het was van moeten. Misschien dat ik eind december de draad weer terug kan opnemen, maar ik beloof niets.. Heb nog eens geprobeerd muziek te maken, maar aan 1 pattern, ben ik uuuren bezig, het gaat gewoonweg niet meer.. Het spijt me zo, allemaal.. Nogmaals dank voor het checken.. Hopelijk ben je niet al te erg geschrokken van het filmpje, maar als je goed nadenkt is de boodschap wel juist.. De tijd die ons rest is ERG kort.. De ballon gaat springen, MARK MY WORDS !!! Digital, als je nog eens een nummer upload, wil je me dan een pb sturen, want ik kan niet alles checken, wil je ? Vele groetjes en nog een fijne zondag.. Greetz, Jan.
 
Back
Top