Critter!!

synthiaks

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
17 Maart 2002
Berichten
6.515
Locatie
Hyperspace
Na wat te hebben beluisterd van mr Oizo ben ik naar mijn kamer gegaan en heb dit nummertje gemaakt.
Hij heet critter.
de Track gaat over iemand die behoorlijk pissig is.
gear: net zoals in universal vibrations en perfect dark is ook deze track weer gemaakt met de Triton en ms20.





dsf
 
Vaag maar zwaar stoer. lekker alles door de distortion.

lekker klinkt dat zeg. jep ook een lintje voor jouw!
graag meer van dit!!!
 
werd er net door nick nova op gewezen
maar dit is zeker wel interessant
zit een leuk lijn in die tracks van jou :)
 
werden wij niet allen door nick nova erop gewezen ;)

wel vet trackje...vooral dat bas/leadje
 
erg goed gedaan, vooral die distortion-drums. Deed me meer aan de Prodigy denken "I Got The Poison.." dan aan Mr. Oizo.

Alleen zou ik die drumbreak bij 2;30 niet doen; het tempo wordt er op deze manier uitgehaald, vind ik

en een fade out...
 
Origineel geplaatst door Oxy-Yan

Alleen zou ik die drumbreak bij 2;30 niet doen; het tempo wordt er op deze manier uitgehaald, vind ik

Nou vanaf daar vinnik hem nou juist super lekker.. Kwestie van smaak weer. Vindt het begin wel goed maar zit mij te weinig opbouw in. Vanaf 2:30 komt er zo'n fijn rustpunt warna het weer fijn wordt opgebouwd met FXjes...en dan die vette basspad (hoe noem je het) erbij...echt lekker..

Fade is wat jammer ja :( Mag nog wel ff doorgaan de track!

Goed Synthiaks!
 
Origineel geplaatst door Boost303
interessant, dit is voor mij het eerste nummer wat ik echt kan waarderen hier op dsf

Ga zo door!



............. ehm ............ lama



He, gaaf nummah!

Lekkere beat en vette geluiden. Als je lekker met je cabrio aan't cruisen bent op de weg naast het strand. :)


Die mix? Misschien moeten we nog ff wachten totdat je d'r uit bent qua opnemen. :)
 
Ik vind het stukkie vanaf 2:50 ongeveer erg lekker.

De rest van het nummer ook wel. Het heeft meer iets van de Beastie Boys op een bepaalde manier.
 
Back
Top