Pasta&Pesto

fuse

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
7 juli 2001
Berichten
18.831
Ha,

Om maar eens een aantal mensen de stuipen op het lijf te jagen en met iets heel anders dan anders aan te komen. Het heeft iets weg van funk met een tikkie electronica.

Alleen maar samples gebruikt en Ableton live aan Cubase om te mixen. (zo heb ik ook nog wat aan al die aangeschafte sample CD's)

http://mmbase.dyndns.org/synthforum/pasta&pesto_vst.mp3

ps. nee ik speel geen sax en ken ook geen chica Candy ;)
 
lekkerrrrrrrrr.....meer hiervan......:)
mag ik errug graag horen...zeker als het(zoals nu) lekker weer is....top!
 
Haha, rieleks.

Nou, je kan je instrumenten wel de deur uitdoen ;)

Waarkomen die sax samples vanaf?
 
VET! dit swingt de pan uit! erg lekker hoor die stuwende bas eronder...en die sax gaat los....top!

Olaf
 
erg lekker hoor !!

maar het sijn allemaal loops ?

niks zelf gespeeld ?
 
ja, dit is erg fijn.
Klinkt lekker natuurlijk, hou ik van, vind 't een beetje filmmuziek (en ben een bioscoop fan dus dat is geen slecht iets)
Die sax is ook erg fijn, die 2e layer maakt hem wel 'druk' maar geeft hem ook wel een extra feel.
Niks op aan te merken eigenlijk...
Ik moet zeggen, ik vind dit de fijnste track die ik tot nu toe op het synthforum heb gehoord, pure funk, love it !

mijn complimenten hoor ! :halleluja
 
Laatst gewijzigd:
Yup, lekkere track!
 
He thanks guys!

Dit is best wel grappig. Zelf vind ik zat dingen die er aan schelen. De mix rammelt flink en is veels te hard. Teveel galm om de drums. Al die loopjes zou je denken dat het saai word want dat hoor je wel dat het allemaal loops zijn. Zeker die bas en drums. En dat timestreching van Live is eigenlijk best wel slecht vind ik zelf. Dat hoor je af en toe goed hoor.
En om eerlijk te zijn verwachtte ik dat soort antwoorden wel een beetje. Maar de muziek is dan wel OK. ;)

Trouwens is het een in uurtje of zo gemaakt en ik heb het later nog gemixed. Het orgineel is met een collega gitarist live opgevoerd bij het bedrijfsfeest. Daarna nog on the spot met Live een andere song in elkaar geflansd en dat was ook erg leuk om te doen. Dus dat was wel vet OK ja, maar tegen onze directrice als Madonna konden we helaas niet op. ;)

[edit]damn typos[/edit]
 
hmmm.....toch een "maar" dan; Ik kan wel wat zoeken hoor!!

Zo vond ik bijvoorbeeld het een beetje storend dat die cymbal op de de eerste noot van ELKE 16 maten een beetje teveel was...Of dat de 3 blazers-samples over elkaar af en toe rommelig is...of dat de eerste 2 minuten wel heeeel erg afwijkt van de rest van het nummer....

Maar het swingt vooral..Laat ik daar de nadruk opleggen..
 
maarre zijn dat allemaal samples qua sax? klinkt nl of iemand live helemaal los gaat

Olaf
 
Back
Top