symbiotz 1e track op het forum

synthiaks

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
17 Maart 2002
Berichten
6.515
Locatie
Hyperspace
(((((((((SYMBIOT)))))))))


Mijn 1e track op het forum.
Gister gemaakt en opgenomen. Ik ben niet tevreden over de opname kwaliteit maar goed.
Gear: Triton en 2 ms20's

Hij heet Perfect dark
dsf base
 
Laatst gewijzigd:
geinige track
zeker wel
 
Ik vind het een toffe track. Eerst dacht ik van wat doen die hihats opeens druk? Maar toen kwam die beat erin en toen werd alles duidelijk :)

Na drie minuten, het rustigere stuk, duurt te lang naar mijn mening. Eigenlijk zou die daar nog 1x helemaal los moeten gaan. :P Dan zou die perfect zijn.

dus: intro - beuken - rustig (wat op 2.30 begint) - En dan weer helemaal los!
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Almeros
Hè...zet nou us een link erbij... nou moet ik moeite doen man! ZO verlies je meteen 50% van je potentiele luisteraars...

Ik wacht wel tot de link er ergens bij staat :gaap: :z

Kleine moeite om effe in de DSF db te kijken! :kont:
 
koele shit... zo hoor ik 't graag.. lekker ruw, zo houden dus..

't ruist alleen een beetje
 
Heftig!

Heftig!

En dat hoort ook bij dit genre. Lekker om verschillende stijlen te horen op het forum vandaag!

Persoonlijk zou ikzelf nog een tikkie meer DnB invloeden willen horen. De drum geluiden op zich zijn fantastisch.
Je vertelde zelf al dat de opname kwaliteit niet goed is. Inderdaad! Het ruist hier als de tering..., ongelofelijk! Verder is het einde vreemd, maar dat is persoonlijk. Nogal ... erg opeens! :-)

Eric
 
hmm dit is dus zwaar stoer!!
erg goed gedaan ik kan hier eigenlijk niks over zeggen behalve dat ie erg goed is. laat is wat meer horen!!:)
 
cool....lekker ruw en rare geluiden
wellicht dat je de 909 hats nog kunt vervangen door iets originelers om het geheel een nog futuristischer geluid te geven?

ben benieuwd naar andere tracks!
 
De geluidskwaliteit is behoorlijk niet optimaal zou ik zeggen.

224k/s mp3 en toch mono? 128 k/s en stereo zou toch handigers zijn (vooral voor de inbellers)

De eindmix heeft teveel bas, de compressie heeft een te hoge attack en staat wel erg strak afgesteld. Het hoog is nogal afgeknepen (mede door compressie en EQ)
En als die MS20's ruisen dan zou ik d'r een gate achter hangen.

Die beat is wel gaaf, misschien dat de overgangen iets subtieler kunnen. En wat meer afwisseling hier en daar moet ook kunnen.

Gewoon doorgaan met knutselen en kom't vanzelf wel goed. :)
 
Wow cool! Wat een misbruik van die ms20jes! Perfect!

Alleen idd een beetje teveel bass en het einde kan beter iets minder plotseling...
 
Haha, je wil niet weten hoe ik dit opneem.
Gewoon een minidiscman in de line in van mijn geluidskaart en dan opnemen met een simpel recordertje.
Tjah en die ruis daar ben ik ook nog niet uit maar het komt niet van de korg. Eerder van het mengpaneel.
ik moet zeggen dat ik de reacties wel tof vind:)
Ik maak dus bijna nooit muziek met beats, alleen ambient en synthsequences.
Ik zal zo nog es een vaag nummer uploaden.

Greetz
 
Heb het nummer door een compounder en vitalizer van spl gegooid en ik moet zeggen, klinkt gaaf dan!!! :)

als dit een van je eerste nummers met een beat is,
zou ik meer van dit soort maken. suc7

ach ja die ruis, het gaat even om het idee toch?
 
Stoer !

Lekker vies en anders, ik zou alleen kijken of die 909 hihats wat anders kunnen, vind die er niet echt heel erg bij passen, mag wel wat rauwer, 606 hihat ofzo.
Maar dat is dan echt een beetje zeuren en zoeken, Verder erg stoere track hoor !
MEER !
 
Origineel geplaatst door da goose
Stoer !

Lekker vies en anders, ik zou alleen kijken of die 909 hihats wat anders kunnen, vind die er niet echt heel erg bij passen, mag wel wat rauwer, 606 hihat ofzo.
Maar dat is dan echt een beetje zeuren en zoeken, Verder erg stoere track hoor !
MEER !

loop je mij nou een beetje na te praten!
:(
 
Back
Top