Rustige track van Ralf T: Field Of Dreams

Ralf T

Stamgast
Lid sinds
16 januari 2002
Berichten
433
Ik heb het arrangement van mijn stukje "Orchestral" (wat in Reason gemaakt is) in Cubase gegooid en verbeterd. De geluiden komen uit de FM7. Het is een korte track die bedoeld is als intro voor m'n volgende CD.

Ik ben er wel tevreden over. Jullie ook?

Je kan de track vinden in de DSF dbase...
 
experimentele akkoorden

erg wennen, nog niet prettig in de oren, maar misschien ligt dat aan mij
 
Origineel geplaatst door matt second
experimentele akkoorden

erg wennen, nog niet prettig in de oren, maar misschien ligt dat aan mij

Het is een gewenningsproces :)

Bedankt voor je reaktie, Matt :okdan:
 
Soundtrack!

Soundtrack!

Het gaat zelfs in de richting van de soundtrack van ´Chariots of Fire´. Zie enkele hardlopers in slowmotion over de baan rennen. Ik zie het zo voor me! (Binnenkort, ik geloof vandaag zelfs, komt die film op TV. Voor de nieuwsgierigen onder ons die de film niet kennen. Mooie film, met o.s.t. van Vangelis!).

Maar goed de muziek dus. Cool. Klinkt erg vol en warm, en daar hou ik dus van. Mooie FM7 geluiden dus. Mooie softsynth´je!!!

Eric
 
Bamse, ik heb er wel een drumtrack ondergezet, maar dat paste, naar mijn mening, toch niet echt bij de akkoorden.

Aux, ik ken die film niet, maar ik ben wel benieuwd...

Bedankt voor jullie reaktie's, heren!
 
Origineel geplaatst door Ralf T
Aux, ik ken die film niet, maar ik ben wel benieuwd...

Bedankt voor jullie reaktie's, heren!

Uhm als je snel bent..... hij begint nu op RTL 5! :-)

20:15 uur.....

Eric
 
Wanneer begint de sekte >:| ! Klinkt namelijk wel mysterieus en spriritueel. Het zijn wel erg veel dissonanten. Klinkt een beetje als een een of andere track van 'Air' weet ff niet welke
 
Origineel geplaatst door J-Run
Wanneer begint de sekte >:| ! Klinkt namelijk wel mysterieus en spriritueel. Het zijn wel erg veel dissonanten. Klinkt een beetje als een een of andere track van 'Air' weet ff niet welke

Bedankt voor het compliment ;)
 
Back
Top