Reason verkracht?

Twin-x

Gedeactiveerd account
Lid sinds
4 juli 2001
Berichten
1.254
Locatie
Grootebroek
Nou aangezien ik bijna geen gear meer heb en al helemaal geen seq moet ik t doen met softies (no offence dudes respect 8> )

Ik heb voor t eerst een probeertrack gemaakt ipv lopen kloten. Dit is de tweede keer dat ik reason gebruik en dat is wel te horen. Ik snap geen K van die seq in reason. Dus euh luister en huiver.................


www.synthforum.nl/mp3/probeerwave.mp3

Oh ja allles gemaakt met standaard shit. :kont:

Oh ja en de geluids kwaliteit is supper shit want ik heb een of ander el cheapo sound kaartje gebruikt. Clippen bij t leven :)
 
Laatst gewijzigd:
Niet alleen kijken en luisteren maar ook replyen. Voor mij part zeg wat een kut zooi :) als je maar replyed. hehehe
 
Verkracht? neetog..

Hoezo ik snap geen K van die sequencer? Dit klinkt toch als 3 minuten geseuquencte muziek??
Okee. je hebt de standaard loops gebruik, dat kan beter natuurlijk. Maar behalve dat lijkt me de werking van de sequencer niet veel anders dan die in Cubase;

Of zie ik dat nou fout?

ByTheWay, heb je de Tab toets al eens ingedrukt bij reason?? Moet je eens doen anders; er gaat een wereld voor je open.
 
Ja die toets heb ik gedaan is wel leuk. Ook om te oefenen voor hardware. Maarre als jij die loops kan vinden in reason dan geef ik jouw een :biertje: ...........
 
Gewoon even bij de propellerheads site een paar links naar reason songs sites afgaan en daar wat songs scoren. Daar kun je veel van leren. En geluidjes joepen. :)
 
Origineel geplaatst door Twin-x
Ja die toets heb ik gedaan is wel leuk. Ook om te oefenen voor hardware. Maarre als jij die loops kan vinden in reason dan geef ik jouw een :biertje: ...........

Ik ken ze niet nee; maar ik ging er vanuit omdat je eerder meldde dat je het nummer met "STANDAARD SHIT" had gemaakt.......dan denk ik....standaard loops... Of ben je zelf achter het drumstel gekropen:confused:

(trouwens een :biertje: zal d'r wel in gaan, effe zoeken..)
 
Klinkt lekker.

En....zo kwaad is Reason nog niet toch ? :P
Of was dit niet je eerste keer...
 
Nou hoor!

Nou hoor!

Je moet je zelf niet zo naar beneden halen. Ik vind hier echt helemaal niets mis mee! Best lekker en vet zelfs. Die beats zijn heerlijk vet. De synths goed ranzig... Echt ik heb al heeeeel wat slechtere dingen uit Reason gehoord!

En mocht je meer met Reason willen gaan doen? Dan ga hier eens langs: ´hier´

Genoeg links naar allerlei Reason ´spulletjes´!

Eric
 
Hey Twin-Ix... Wel lekker opzich... Vind de beat wel krachtig maar zit nog niet te hippen op m'n stoel. Misschien komt het omdat je overal best veel galm op hebt staan?

Vind die padsound op de achtergrond erg lekker en goed werken.. Het 303 achtige geluidje vink niet zo vet eruit komen nog helaas... misschien wat droger in zie miksss?

Even over reason algemeen: Probleem met reason is dat het geluid er uit zichzelf niet vet uitkomt zoals bij de meeste hardware synths. Je moet dus nog extra tweaken en prutsen...Plus een bass enhancer erover jassen misschien om dichter bij hardware sound in de buurt te komen.

Probeer anders eens met een favoriete externe sequencer te werken plus virtuele MIDI kabel. Doe ik nu ook met Reason en Cakewalk... Na het editen save ik het nummer als MIDI1 file...import hem in reason...ff synths assignen...en export as wav.... klaarrrr...en ruisloos ;)
 
Hmmm, op zich niks mis meee. Klinkt lekker hoor Twin!

gr. Mario
 
Origineel geplaatst door Almeros
Probeer anders eens met een favoriete externe sequencer te werken plus virtuele MIDI kabel. Doe ik nu ook met Reason en Cakewalk... Na het editen save ik het nummer als MIDI1 file...import hem in reason...ff synths assignen...en export as wav.... klaarrrr...en ruisloos ;)

Ikke hebbe geen sequencer meer grappenmaker :)

Maar ik zal als ik er weer mee verder ga ff de galm wat in dimmen.
 
Ook je software verkocht? Of nooit een softsequencer gehad?
 
Gadverdamme wat heb jij een gare sig... moest er ff uit..

Twin, beats zijn strakjes.. goed gedaan !
 
Origineel geplaatst door Almeros
Ook je software verkocht? Of nooit een softsequencer gehad?

Nee ook nog nooit software gehad op bewerkingssoftware na dan.
 
Okay...respect... Nou wieweet zou je eens een demoversie van een sequencer kunnen proberen. Ik vind de sequencer van Reason persoonlijk lang niet zo handig als die van bv. Cakewalk. Maaruh...voel je niet verplicht ;);)
 
Origineel geplaatst door krz
Gadverdamme wat heb jij een gare sig... moest er ff uit..

Wat is een gare sig nou weer ???
 
Je vervuild een halve pagina met NIETS ?!?!
 
Ja man...ik ben druk bezig met de ontwikkeling... vinnet zelf ook bud zo maar de DSF werkt niet helemaal zoals ik het los in IE werkt...

Maar nu maar weer ontopic dan ;)

PS. als het niet lukt beuk ik er een normale op... Echt pronken met veel gear kan ik toch nie =(
 
HEY NAAMGENOOT !
klinkt best lekker hoor moet ik zeggen, stoere beats in ieder geval, ben niet heel erg gecharmeerd van het 303 achtige loopje maar vind de beats wel OK in ieder geval.
 
Back
Top