Epidemic (Progressive Mix)

Ralf T

Stamgast
Lid sinds
16 januari 2002
Berichten
433
Ik heb van mijn vorige, (veel te) korte track "Epidemic" een remix gemaakt. 6 Minuten en 41 seconden is toch wel lang genoeg, niet ;) Je kan de remix overigens niet vinden in de DSF dbase, maar op ACIDplanet.com. Ik heb op dit moment alleen een 56k WMA online, dus ook mensen met een 56k modem kunnen de track streamen zonder hikjes... Gewoon even op "PLAY" klikken en gaan met die banaan.

Hier is een rechtstreekse link naar de track:

Epidemic (Progressive Mix)

Alle op- en aanmerkingen worden zeer gewaardeerd!
 
Die banaan gaat wel hoor.

Die blocks of wat ze ook zijn op het begin past volgens mij niet zo goed bij de rest. Of ik kan er gewoon niet aan wennen. Maar eh lekker vreemd nummer. :)
 
Wazige track joh :D . Probeer nu eens ietsje meer reverb op de lead te doen. Hij klinkt heel droog.

Opbouw no comment. Heel goed gedaan.
 
Niet gek.. All i can say.
Goeie structuur, lekker ritme en basje
keep it up

Arv
 
De kick mag wel wat meer punchy vinnik. En die tom gaat me na een tijdje irriteren.

Verder wel een lekkere stamper Beetje een aciiiiiieeeed plaat. ;)

Leuk. 'progessive mix' is dat het genre of gewoon een loze kreet? Ik ben niet zo thuis in al die (sub)genres. :confused:
 
Bedankt voor jullie reaktie's, heren! Fijn om te horen dat jullie de track wat vinden.

Of dit echt progressive is? Tja, ik vind het erg moeilijk te classificeren, maar het geheel klonk mij erg progressief in de oren, dus vandaar.
Over de omschrijvingen van de sub-stijlen binnen de techno moet je eens op de "culure & history"-pagina kijken van onderstaande site...

http://www.progressive-techno.com
 
Ralf, er zijn op dit moment TIG platenmaatschappijtjes die zitten te springen om progressive trance. Ik heb je nummer nog niet geluisterd, maar dat maakt niet uit.

Kijk bijvoorbeeld is op www.gesturemusic.com

toevallig staat daar net een mix van Ralphie B! check it out
 
dit is alleen geen progressive sander02, eerst luisteren dus ;)
 
Sander, in ieder geval bedankt voor de link.

Effe wat definitie's:

Progressive trance is trance met veel invloeden (vooral percussie-elementen) uit techno.
Progressive techno is acid techno met meerdere instrumenten (sterk varierend) uit andere genre's.
Progressive house is moderne house met invloeden uit (euro)dance/club van een aantal jaren geleden.

E.e.a. wijzigt weer met de jaren :( Pfff... Die hokjes ook allemaal :)
 
Back
Top