Track van Synthfreak

Synthfreak

ff lekker resoneren
Lid sinds
31 Maart 2002
Berichten
297
Locatie
Brabant
Hoi DSF leden,

Omdat mijn bandje een beetje op zijn gat ligt en ik binnekort muziek voor een computer spel ga schrijven heb ik een track gemaakt als probeersel. Dit is iets wat normaal zelden doe, dus gelieve veel commentaar. Heb liever dat jullie mij helemaal de grond in boren als je het slecht vindt. Ik wil er graag van leren. Ik heb de song gemaakt met een Korg PolySix (met dank aan zoe). En met een Roland MT32 voor drums. Er zit wat ruis onder omdat ik geen echtte goede geluidskaart heb.(Creative soundblaster:stupid ). De track is te vinden in de DSF database onder de naam Whsipering Creatures.

Alvast bedankt voor het commentaar groetjes,
Synthfreak:)
 
Ik vond het wel verfrissend. Iets anders dan wat je normaal hier hoort. Wat me verbaasde en beviel waren de drums. Ik zou bijna zweren dat er iemand achter een drumstel zat te spelen! Heel natuurlijk geluid von ik het hebben!

Eric
 
Dank je Auxillary voor je commentaar was al bang dat het nummer zo slecht was dat niemad commentaar durfde te geven. Over die drums, ja veel mensen lachen mij vaak uit als ik zeg dat ik mijn Roland MT32 nog veel gebruik maar die drums die daar in zitten klinken altijd erg natuur getrouw.

Bedankt voor je commentaar,

Groetjes Synthfreak:)
 
Ik heb 'm ook geluisterd en vond het een beetje zweverig.. ik mis de power van de synths. Die zijn een beetje naar de achtergrond gedrukt vind ik. Track is opzich wel ok, alleen de opname verneukt 't een beetje imho.
 
Origineel geplaatst door krz
Ik heb 'm ook geluisterd en vond het een beetje zweverig.. ik mis de power van de synths. Die zijn een beetje naar de achtergrond gedrukt vind ik. Track is opzich wel ok, alleen de opname verneukt 't een beetje imho.

Dank je voor het commentaar, ik weet dat de opname niet bijster is wordt echt tijd voor een nieuwe geluidskaart.

Groetjes Synthfreak
 
Back
Top