U.D.O. release

Hmm, ik krijg een 404 error nadat ik op je nummer heb geklikt in de song database.
 
Lekker duister!

Ik vind hem wel lekker, de sfeer staat me wel aan.
 
Pittig plaatje

Pittig plaatje

Ik vind het ook een lekkere track.
Qua geluid zit het allemaal ook wel goed. Lekkere ride :)
Misschien wat meer afwisseling, hoewel niet noodzakelijk...

Ik ben wel benieuwd waar je het mee hebt gemaakt.
 
allereerst natuurlijk alvast bedankt voor de feedback

waar ik hem mee gemaakt heb....?
tja dan moet ik je denk ik toch echt teleurstellen
geen exotische synths of dure drumcomputers (helaas)
maar "gewoon" met DE softsynth : buzz1.2b en een beetje met de jp8000....
 
Het gaat om resultaat en niet om welke spullen je hebt ;)

Ik vind het in ieder geval goed klinken.
 
Goeie track. Mooie mix dat ook. Sluit me aan bij de eerdere opmerkingen. Als aanvullen dat het hoog (hi hats) wellicht wel iets meer hoog qua EQ kunnen gebruiken. Die vallen nu een beetje weg en klinken wat dof.

Voor de gein ook even gemastered:
http://mmbase.dyndns.org/synthforum/U.D.O._- Shockwave_mastered_by_fuse.mp3

Iets meer nadruk op het hoog (exciting) en laag (subharmonic processing) gedaan zodat het zwaarder en luchtiger klinkt. Met nog wat compressie de kick wat aggressiever klinkend gemaakt.
 
K heb thuis nog wat oude tapes van de Trezor, daar past dit nummer zo tussen.(das een compliment b.t.w.:))
lekker hoor!!!
 
Hmmm, ik zal eerlijk zijn! Niet mijn smaak. Hoewel ik echt moet toegeven dat de sounds best cool zijn. Beetje industrial techno?
Maar ik wil ook reageren op de mastering van Fuse. SUPER! Ik heb ze achter elkaar gezet en af en toe geswitched bij het beluisteren. En het is, vind ik, een dag en nacht verhaal. Een groot verschil. Het klinkt met de mastering echt heel goed vind ik!
Mooi gedaan FUSE. Je wordt langzaamaan de ´Master of Mastering´

Eric
 
ik sluit me helemaal aan bij Auxillary [op de smaak dan na ;)]
er zit inderdaad een groot verschil tussen....

mastering, exciting, subharmonic processing!!? allemaal woorden die voor mij nieuw zijn....

maar daarvoor ben ik dus nu ook regelmatig te vinden op deze site, al moet ik toegeven dat de meeste termen nogal futoristisch in de oren klinkt....

jip en janneke taal lijkt me soms wat meer van toepassing :D om het allemaal te kunnen begrijpen!
maar nogmaal bedankt Fuse!
 
Laatst gewijzigd:
uhh fuse!?..(of anderen)
bij mij komt de track (jouw gemasterde versie dus) op mijn sennheiser HD 265 linear iets wat gedistorted over!
Ligt dit aan mij of klopt dat?
 
udo in het huis ! lekkertje wederom... 8P

wat een verschil met het orgineel, die fuse is lekker bezig qua mastering, de kick knalt er meteen volop... chapeau !
 
Laatst gewijzigd:
Re: U.D.O. release

Origineel geplaatst door udodance
Ik zou het leuk vinden als er ook enig commentaar op zou volgen!

Jaja!
Lekkere track hoor!

Ik heb een paar kleine aanmerkinkjes:

Tijdens de break (waar de kick weg is) mag je van mij lekker met de cutoff naar een climax werken tot dat de kick er weer invalt. Lekker die bas laten snerpen (niet helemaal voluit) en daarna weer terug op zijn oude nivo.
De zaal gaat hier dan finaal uit zijn dak.
Geinig is dat je tijdens deze break de kick lekker lang uitstelt voor dat 'ie weer terug komt. Het werkte bij mij hier uitstekend! :D

Later, bijna aan het eind, komt er nog een leadsound in die een beetje FM-errig klinkt.
Je zou daar misschien wat distortion/overdrive erover kunnen leggen om het wat scherper te laten klinken.

Voor de rest... tja. Prima trekkie!
Met een iets betere eindmix (ik zag al hier iemand voorbij schuiven met een eindmix-remix hehe...) kan dit een kneiter van een floorfiller worden!

Wat ik je brom!

R.
 
Back
Top