Voor de fans.

Slipperman

Rooibosje iemand?
Lid sinds
19 april 2002
Berichten
5.336
Locatie
thuis
Nou, voor de fans dan maar. De live versie van Fading Lights in MIDI :confused: . De solo's zelf uitgepuzzeld. Noot voor noot. Ik kan er dus wel trots op zijn. Hier ook gelijk een voorbeeld van hoe ik nieuwe sounds maak. (Ik probeerde het geluid van de Korg Wavestation na te maken.

http://www27.brinkster.com/abitofgenesis/MIDI/Astrodome/Fadinglights(live).htm

Reacties hoor ik graag !
 
Last edited by a moderator:
Ik heb ff de URL voor je aangepast, hij werkte niet ;)
 
Ik moet zeggen dat je dit erg knap in elkaar hebt gezet, Slipperman! Zeker een trackie om trots op te zijn. Mijn complimenten!
 
Ut klinkt heel erg als een midi file. En dat ook dat het zo uit een goedkoop kaartje komt, of is het dat ook?

Persoonlijk vind ik het weinig inhoud hebben.

De lead synth slaat echt nergens op. Als het gezongen zou moeten worden zou de zangers of zangeres gillend de studio uitlopen.

Wat wel okee is is de drums, want je hebt echt goed geluisterd naar Genisis en Phill Collins. Iets van In the Air tonight?
Maar ik ga er vanuir dat je je nog verder zult ontwikkelen en dan is dit een goede stap ik de juiste richting.
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
Ut klinkt heel erg als een midi file. En dat ook dat het zo uit een goedkoop kaartje komt, of is het dat ook?
Ut is ook inderdaad een MIDI file 8o)
Waarschijnlijk zit je naar de FM synth van je geluidskaart te luisteren.
 
Het is inderdaad midi. Midi kent geen stem dus gebruik ik een saxofoon.

de crappy geluiden kun je veranderen door als MIDI Output de wavetable synth te selecteren. De geluidskwaliteit hangt van je eigen kaard af. (Al geef ik toe niet een wonder kaart te hebben. Eerder een kut ding waar hubi niet goed op werkt). Vandaar.
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
nou mag het ook een XV5080 op mijn werk zijn??

Klinkt ie zo slecht dan? :o
 
Back
Top