Yawgmoth's 3th

Yawgmoth

Moderator
Staff member
Lid sinds
4 januari 2002
Berichten
6.265
Locatie
Grou
Bezig met een nieuwe, qua sequecing ongeveer 80% af.
Heb op 2/3 nog een break gemaakt, maar die komt er pas in als ik m'n Nord Modular binnen heb. Dan wil ik ook proberen om middels de vocorder wat vocals toe te voegen :).

Verder hoor ik achterin nog een filterfout, en mag het begin wel wat dynamischer.

http://members1.chello.nl/~m.schmit/b_sequence_c.mp3


Ik luister hier over bagger speakers, en hoor graag van jullie hoe de bassdrum overkomt. Al de andere feedback......Graag!

Greetz,

Yawgmoth
 
Re: Yawgmoth's 3th

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Bezig met een nieuwe, qua sequecing ongeveer 80% af.
Heb op 2/3 nog een break gemaakt, maar die komt er pas in als ik m'n Nord Modular binnen heb. Dan wil ik ook proberen om middels de vocorder wat vocals toe te voegen :).

Verder hoor ik achterin nog een filterfout, en mag het begin wel wat dynamischer.

http://members1.chello.nl/~m.schmit/b_sequence_c.mp3


Ik luister hier over bagger speakers, en hoor graag van jullie hoe de bassdrum overkomt. Al de andere feedback......Graag!

Greetz,

Yawgmoth

gooi er idd wat vocalen bij. maar verder vindt ik het erg gaaf allemaal. die basdrum is volgensmij wel goed lekker korte decay en daardoor lekker punchy.
misschien nog wat soundseffects of zo om het wat op te vullen. verder vindt ik die 303 "break" erg cool rond 3:15
 
Die bassdrum mag van mij veel harder, ik hoor um bijna niet.

Wat voor spullen heb je gebruikt?
Ik vind het wel tof, maar naar mijn gevoel "mist het iets". Het komt niet echt los vinnik...
 
Ik vind de crashes niks, zowel qua geluid als ritme (zit er vanaf 1:00 of een stukje later in).

Eigenlijk vind ik de hele percussie niet echt denderend, ik zou hier niet op gaan, terwijl ik de 303 en synthgeluiden wel lekker vind op zich, dus het zou wel kunnen op zich.

Wat was precies de bedoeling van deze track, luisteren of dansen?
 
Origineel geplaatst door bikkel
Ik vind de crashes niks, zowel qua geluid als ritme (zit er vanaf 1:00 of een stukje later in).

Eigenlijk vind ik de hele percussie niet echt denderend, ik zou hier niet op gaan, terwijl ik de 303 en synthgeluiden wel lekker vind op zich, dus het zou wel kunnen op zich.

Wat was precies de bedoeling van deze track, luisteren of dansen?

Al de gebruikte drumgeluiden zijn afkomstig van de Interface Sample cd. De in deze track gebruikte komen van de mc 30X, 808 en 909.

De samples worden via in Redrum aangestuurd. Op een of andere manier krijg ik de bassdrum er niet goed in. Wanneer ik het volume nog meer opendraai gaat ie clippen. De chrashes zijn wat over the top, daar mag wat in geknipt worden.

Wat was precies de bedoeling van deze track, luisteren of dansen?

Dansen.

Bedankt voor de kritiek zover! Meer reacties zijn altijd welkom.

Greetz,

Yawgmoth
 
ga met bikkel mee.

de drum track is niet echt toppie.
De kick is erg droog.

En het is mijn stijl muziek niet, dus vind ik het erg eentonig.

en ik vind het meer een track als opvullingsmuziek onder een race spelletje waar je je auto moet gaan kiezen.

dus luisteren of dansen is voor mij luisteren.......
 
Back
Top