Wat moet ik hier nu mee?

fuse

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
7 juli 2001
Berichten
18.831
ach het is best leuk zo. Heb het een paar keer geluisterd terwijl ik bezig was met andere dingen.
Oftewel als achtergrond muziek is het best te pruimen.
 
hmmm.. ik fantaseer hierbij zo'n vage engelse stem die door een vocoder heen is gehaald.. vind ik wel iets voor deze track, verder vind ik het een heel knap stukkie muziek van perfecte kwaliteit
 
mmmhh.. niet onaardig;)

nee zwaar geile break als ik het moet zeggen. errug goed gedaan. stop er iets van een gesyncte lead er doorheen of zo.
eigelijk vindt ik hem wel af!

ik was vroeger ook zo'n iemand die van die break beatjes ging maken om ze daarna lekker in stukken te knippen..
nu ik dit hoor ga ik daar ook maar weer eens aan beginnen.

gaat zo door!
 
Origineel geplaatst door krz
hmmm.. ik fantaseer hierbij zo'n vage engelse stem die door een vocoder heen is gehaald.. vind ik wel iets voor deze track, verder vind ik het een heel knap stukkie muziek van perfecte kwaliteit

Het hoeft niet perse een stem door een vocoder te zijn, maar vocals (ingesproken of gesampled) zouden deze track wel wat extra's kunnen geven.
 
Heeee fuse .....

.... lekkere track zeg .. inderdaad als achtergrond van iets .... ik zie vertraagde beelden .... havens .... ja het is nacht ... een kasteel ..... hehehehe oke en nu mijn glazenbol weer even aan de kant.

Erg goed in elkaar gevranzeld ...om het zo maar even te noemen er zit echt een verhaaltje in en ik zie 'dingen'voor me ik weet alleen niet wat .... maar dat ligt aan mij en niet aan de track.

Zou niet weten wat er nog anders kan. Ja misschien wat vage vocals inderdaad.
Ook lijkt mij erg mooi als er iets metalerig/helders achter komt.

Mastering ziet er strak uit !!

Toppie
 
Vet ritme!
Vooral de het toontje in het begin
vind ik simpel maar doeltreffend.
Mooie sound ook.
De soundkeuze is goed
Alleen bij 1:37 komt er een synth bij die
naar mijn gevoel iets te hard staat.
Wat je mist is misschien
in de break (zoals hierboven al bescheven staat)
wat effecten van een stukje film of vocoder of
whatever. Ook zou een wisseling
tussen een tweede
andere drumloop (hoeveel loops gebruik je bij de eerste?)
veel variatie in je nummer brengen.

Goed gedaan hoor.
 
Hmm, link is dood?
 
Ja, dat wil ik ook wel weten, waar heb je dat begin mee gemaakt?
 
Great

Great

Een heel goeie track waar eigenlijk niet zo gek veel meer aan moet gesleuteld worden. Misschien wat variatie zodat 'verveling' niet kan optreden.

Zelf zou ik wat minder drums gebruiken, maar da's een persoonlijke mening. Ben zelf niet zo drumfreak, vandaar.
 
He, supertof bedankt enzo! Hier kan ik echt wat mee.

En hulde aan Chello voor de fantastische service en kwaliteitsverbinding. Het is altijd weer een feest om te mogen betalen voor deze 24/7 internetverbinding van hoogwaardige kwaliteit.

Maw, klopt dat de link down is. :(
 
Kun je hem nog opnieuw ergens plaatsen?
 
Back
Top