Lung @ Dbase

fuse

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
7 juli 2001
Berichten
18.831
Ha,

Bij gebrek aan beter toch maar deze trek afgemaakt.
Het heeft iets weg van trance maar het beukt net ff iets harder. Op zich wel om te draaien in een tent of zo.

Op zich zitten d'r wel leuke elementen in maar ik blijf iets missen. Ligt misschien ook wel aan de drums in reason, moet je zowieso moeite voor doen om enigzins 'normaal' te krijgen. Misschien dat jullie suggesties hebben. Enfin, de mix is volgens mij wel redelijk gelukt en heb toch weer in de smiezen hoe dat alles werkt enzo. (of ik heb toch betere monitors nodig)

Hij heet Lung en staat op de database.
 
Hmmm hij is mono.
wat ie mist? uuuh... een lage sinus bass misschien?:)
 
Origineel geplaatst door Googol
Hmmm hij is mono.

Durf je wel! Me laten schrikken!
Hij is gewoon stereo hoor. Luister anders maar naar de hihats waar een autopanner op zit. :)
 
ik heb hem nog 'n keer gedownload dit keer is ie
stereo. raar maar waar. :confused:

hij is wel langzaam tijdens het downloaden hoor...

Wat ik een beetje mis is een bassline.
en probeer wat verschillende waveforms te gebruiken
voor iets meer kleur.
Vooral bij het sequence gedeelte veel Saw.

Bij 5:34 doet de pad mij aan Vangelis denken.

De opnamen is zeer goed joh! :D
Nnnnie slecht!
 
Heerlijk! As usual! Ik vind dit dus zo lekker klinken. Creatief maar ook productioneel gezien (geluisterd!). Het klinkt zo clear allemaal. Om jaloers op te worden. Wat dit ook zo goed maakt zijn de verschillende (subtiele) lagen in het nummer. Hierdoor wordt het allemaal veel interessanter en pakkender.

Op dit forum ben je één van de personen waar ik nog veel van kan leren! (Geen geslijm gewoon plain truth!).

Eric
 
Lekker trackie, Wouter! Een track met heerlijke, frisse geluiden en een lekkere energieke 'drive'. Het is een beetje een combinatie van techno en trance, in mijn ogen. Op sommige punten is 'ie misschien iets te langdradig, maar dat is niet zo erg. Iets inkorten en voila. Prima produktie!

Cijfer: 8/10
 
Back
Top