Last Lap (harde acid...)

Transistor

Insomniac
Lid sinds
3 december 2001
Berichten
715
Locatie
Op de stoep van Den Haag
Nieuw nummertje toegevoegd op de DSF dbase genaamd "Last_Lap"... Best stevig, heb op record geclicked korte sequences afgewisseld / mute- unmute, beetje op de pads van de MPC gedrukt en geslagen en aan de TB & Virus zitten tweaken. Commentaar is van harte welkom!

(Either 'love' it or hate it)... zoiets. :)
 
structuur? wie wat woar? stil houwe, gewoan ramme.. 8P
 
Ik heb je perongeluk een 10 gegeven bij de waardering. Maar helaas vindt ik de track niet zo cool. Geef mij maar wat rustiger en wat minder overstuurd.
 
Cool! :) Vet ruw! Kik!
 
wel lekker hoor lekker hard
 
Ja! Graag meer van deze herrie!

Op mijn brakke stereoset kan ik hem niet al te hard zetten omdat er in de kick heel veel sublaag zit en ze beginnen te kraken. Dus ik kan het niet echt hard zetten wat natuurlijk wel de bedoeling is van deze muziek. Verder is het een lekkere rauwe smerige doorbeukplaat en wat dat betreft moet ik ook niet te netjes worden verder, de 'foutjes' horen juist in deze muziek te zitten.

Als ik dit op een feestje zou horen dan ga ik zeker uit mijn plaat.
 
yes !
alsie dan zo lekker loskomt na een minuutje of 4 , joooo

vaker maken
 
Onzettend veel energie heeft dit nummer. En ideaal voor een optreden zou ik zeggen. Behoorlijke feestmuziek.

Alleen is het vet jammer dat die kick de hele mix om zeep helpt. Let maar eens goed op als de kick er even niet inzit en je makkelijk het hoog kan horen. Komt die kick er in dan donderd de hele mix in elkaar. Zonde!
Haal die kick eens uit je mix, houd hem apart en gebruik er een apparte compressor op (als je die niet hebt kopen!) en mix hem dan als apart kanaal bij de rest.
Trouwens zit er ook ontzettend veel ruis in het nummer (-40dB of zo?) en d'r zijn allerlei foefjes om dat te beperken en zo het geluid meer leven te laten geven.

En deze Jaques d'Ancona zegt dan maar, leuk nummer maar zonde van de mix. Ga d'r eens lekker voor zitten en neem de tijd zo'n nummer goed op te nemen. :)
 
Bedankt voor alle complimenten, op & aanmerking. Die laatsten bevestigen vooral mijn "top drie" op mijn "what to get next" lijstje! Namelijk monitoren, extra outputs voor m'n MPC en degelijk mengpaneel. Het blijft pijnlijk als ik telkens goed-geprijsde advertenties zie van leuke modules en synths maar daar moet ik me nog even tegen verzetten, wat af en toe best moeilijk is :stupid

groet!
 
Back
Top