Hardhouse remix van DJ Tiesto - Lethal Industry gemaakt

luistering

haha wat een dikke flange...gebruikte ik vroeger om satan stemmetjes mee te maken

GVD

Hardhouse?....dit zit tegen de hardcore aan
ik raak ff de tel kwijt....

nee de clap zit echt steeds op de 1e en 3e ok

het "lead" geluidje vind ik veel te hard in de mix staan

t is wel geinig....maar een beetje té hard voor mijn gevoel
(voor mij is niks te hard begrijp me niet verkeerd....maar als je zo hard gaat dan moet t ook allemaal wat minimaler....vind ik)
 
stuur op naar bass d, die bolle van masters of hardcore, die houdt wel van dit soort verkrachtingen..


=(
 
Lekker beukuhhh... Eigenlijk meer de hardcore versie dan hardhouse hoor!

ff een opmerking waarvan dat het wel veel spannender kan... de break namelijk... laat je in een keer de hele melo doorlopen van de lead...

Denk dat eerst een paar teasing nootjes veel meer spanning on the dancefloor geeft... dan wat extra nootjes... lekker rustig opbouwen... en dan weer....BEAUKUUUUHHH ;)
 
Wel leuk dat je alles open zet maar dit is wel een beetje gort.
Uuuh.. ik heb het dan over het volume. die staan overal
gelijk. en verliest daardoor het dynamiek.
Omdat de bassdrum bijna clipt verzuipt de rest. en dat is jammer want het nummer zelf is erg goed!
 
Ik ben een grote Tiesto fan, maar ik vind Lethal niet zijn beste nummer om eerlijk te zijn. Maar goed het gaat hier om een eigen versie en ik moet zeggen (ik hou dus ook niet van hardhouse, sorry!) ik zat wel het hele nummer te swingen achter mijn pc. Want het had voor mij wel duidelijk een goeie energie. OK, op kleine details na zit het wel goed in elkaar dus.
Je hebt Reason echt verdomd goed in de vingers vind ik.

Eric
 
Back
Top