"World Of Strings" verbeterd!

Ralf T

Stamgast
Lid sinds
16 januari 2002
Berichten
433
Ik heb naar aanleiding van het verkregen commentaar op "World Of Strings" (allemaal dank daarvoor) de track opnieuw gearrangeerd, een bassline toegevoegd, de volume levels van een aantal instrumenten en samples wat verhoogd, etc.

Je kan de track vinden in de DSF dbase.
 
Woehaa, die strings blijven lekker klinken. Het helpt echt veel met de bass line eronder. De structuur is ook beter geworden. Door het inkorten van het nummer...
Ik kan niet veel bedenken wat ik anders zou doen. Behalve één dingetje dan, hehehe. Ik zou de bass eerst introduceren. Je gaat vanaf het begin van de bassline meteen de gehele melodie lijn volgen. Maar dat is dan het enige kleine detail wat mij opviel wat ik anders had gedaan.

Die strings zijn toch op een bepaalde manier pakkend. Cool!

Eric
 
Toch staat de sawpad nog steeds te hard.
het overvalt het hele nummer. De vernieuwde bassline
verdwijnt daardoor volledig.
 
helaas is je vorige versie doordat je dezelfde filenaam hebt gebruikt verdwenen en kan ik daar door niet vergelijken

ik vind de baslijn ten opzichte van de tommetjes errug vals
of de tommetjes klinken voor geen meter bij de rest :)
die dingen hebben ook toonhoogte weetje

wel grappig hoe je buiten de standaard toonladders en accoorden schema's om een atonale stuk trance hebt gemaakt
vernieuwend ..
 
Origineel geplaatst door matt second
helaas is je vorige versie doordat je dezelfde filenaam hebt gebruikt verdwenen en kan ik daar door niet vergelijken


Klopt. Niet aan gedacht...

ik vind de baslijn ten opzichte van de tommetjes errug vals
of de tommetjes klinken voor geen meter bij de rest :)
die dingen hebben ook toonhoogte weetje

Ja, dat weet ik. Het valt mij eigenlijk niet zo op.

wel grappig hoe je buiten de standaard toonladders en accoorden schema's om een atonale stuk trance hebt gemaakt
vernieuwend ..

Bedankt ;)
 
Dat een tr-808???? Hij klinkt lekker. Wat hol. Is opzich best prettig om naar te luisteren. Goede saw wave. Echoplex tape gebruikt????
Ook een heel goed einde.
Ik geef een 8
 
Back
Top