[Probeersel] Club Track met zang

Moet je natuurlijk wel je ftp open gooien want zo kan ik niks horen. Zet hem anders op de dbase???

GRoeten.

Rob
 
Ik beoordeel je nu aan de hand van die vorige dingen die je hier op het forum hebt gezet. En je kan beter dus!!

Ik vind het niet echt jofel klinken. De beats en de bassline zijn wel lekker maar de vocals klinken niet echt goed. Nu weet ik inderdaad hoe lastig het is om met vocals te werken en met name bestaande vocals ergens in te passen. (By the way zijn het wel bestaande vocals of heeft iemand die voor je ingezongen?)

Luister maar naar mijn Shutdown track hier op het forum. Het past op enkele milliseconden net niet. Niet veel maar toch hoor je het.

Maar nogmaals de beats en de bassline zijn wel lekker vet!

Eric
 
ok luistering

de kick is te hoog voor mijn taste, maar misschien hou je zelf wel van die sound (ik niet dus wilde ik maar zeggen)

In club mag je best melodie gebruiken hoor...doorgaans heb je alleen veel kortere loopjes of je blijft maar op 1 toon met de bas.

Het klinkt eerlijk gezegd een beetje als een samenraapsel van allemaal kanalen uit andere liedjes zeg maar
 
Hij wil bij mij niet downloaden.

Nu weer wel...Het zal wel aan mij liggen.

Als je zang gaat gebruiken moet je er wel voor
zorgen dat hij/of in dit geval
zij een beetje in de maat blijft zingen
ook al is het een sampel.
Nou is het alsof ze doof het nummer inzingt.
 
Last edited by a moderator:
Back
Top