Pjotr G - Addiction

Pjotr G

funky lid
Lid sinds
1 november 2001
Berichten
4.580
Locatie
Nieuwkoop
hallo luite

hier ben ik wieder weer met een nieuwe track
Hij heet "Addiction" en is, zoals vanouds, gemaakt met E-mu ESI 4000 turbo (een paar hihats en een gefilterde kick) en een Roland MC-307 (de rest)

http://stuwww.kub.nl/~s216887/samples/Pjotr G - Addiction.mp3

^^ daar te downloaden

Het is een relaxt blendovertje tussen eh house en trance ofzo. Ik schijn niet goed te zijn met stijlen

Zoals altijd, ben ik blij met commentaar van elk soort pluimage

Groeten, PJ
 
Klinkt lekker herkenbaar baseline'tje
zitten die strings niet teveel aan de rechterkant????
Klinkt zeker lekker als dat warme geluid erin komt.
Maar vind het beetje irri als die strings zo erg rechts zitten.
mischien omdat ik met een koptelefoon luister!

MAar het klinkt netjes en rielex! :)
 
JEZUS! Dit is echt een lekkere track, vriend! Strakke percussie, mooie synthlines, lekkere bassline en warme strings. Met het arrangement is ook niks mis. Het heeft iets heel herkenbaars. Zeer goede track, Pjotr G!
 
Origineel geplaatst door Redstudio
zitten die strings niet teveel aan de rechterkant????
Maar vind het beetje irri als die strings zo erg rechts zitten.
mischien omdat ik met een koptelefoon luister!

Misschien moet je je koptelefoon even omdraaien want volgens mij zitten de strings aan de linkerkant ;)

Maareh Pjotr G, zeer lekker trackie. Zit goed in mekaar.
Wat zang/voices zal het helemaal af maken..*D

Ciao

--BiTRiP
 
Yep! Ook weer zo´n track waar ik trek van krijg (om zelf weer meer en meer met muziek te doen).
Zit lekker in elkaar. Ik lees verschillende opmerkingen maar wat ik niet terug vind is dat de strings wat harder (of meer naar voren) zouden moeten zitten.
En staat de bass wat erg laag? Ik bedoel hij overheerst een beetje hier aan mijn kant. (Kan aan mij liggen hoor?).

Wie kreeg er nog meer een zomergevoel bij het luisteren?

Eric
 
Een heerlijk lekker relaxte track. Zou het meer Dance noemen denk ik. Misschien dat je in de eerste break misschien bovenop de strings met een vette leadsynth een simpele melodie kan zetten. Krijgt ie iets meer dat commerciele trance idee (als je dat zoekt natuurlijk) en dan hoeft de string niet harder verder..

Klinkt weer vet zoals we van je gewend zijn !! :)
 
Klinkt erg lekker.... !

ik ben zo vrij geweest een poging tot masteren te doen :) even snel gedaan (5 minuten), maar klinkt op mijn set nu een stuk beter (ligt waarschijnlijk ook aan mijn crappy set)

downloaden kan van m'n eigen webserver (max 27 KB/s)

op http://wognum.xs4all.nl/master/
 
Laatst gewijzigd:
Oke Pjotr.
Klinkt goed, vooral doordat je verschillende melodeën gebruikt. Het blijft afwisselen, en dat houdt de spanning erin.
Puntje van kritiek; het begin heeft min of meer twee keer een opbouw totaan een break. Van mij had één break voldoende geweest voordat je met het hoofdthema begint.

Maar van mij krijg je een grote pluim!
 
ik neem aan dat je bedoelt dat met die pads major/minor wisseling...voor de "hoofdbreak" had ik die inderdaad of weg kunnen laten, of wat meer laten "bouwen" naar de hoofdbreak (zodat je daar een duidelijkere scheiding krijgt).

Maarre...ik laat t rustig zo ;)

Dit is mijn entry voor TA remix comp II (voor de mensen die ook op tranceaddict rondhangen)

Bedankt voor jullie positieve reacties! Zelf kan ik er echt niet meer met een "fris" oor naar luisteren, daarom vind ik reacties belangrijk.
 
ten eerste moet ik zeggen...dat het een erg clean en lekker klinkend nummer is de opbouw is ok en het blijft boeien...het enige minpuntje vinnik alleen de lead-sound ..ik weet niet hoe dat komt..(kwestie van smaak maybe)..maar ik vin em een beetje plat klinken...misschien kan je er nog een extra layer bij gooien...met een bijpassend sound..zodattie voller klinkt


klein tip: bij de break op 01:51 kan je misschien nog een extra layer maken met wat strings....die je dan iets zachter zet en er dikke flanger op gooit...

maar al met al....een goed en degelijk nummer, wilde ik nog ff een keer zeggen :)
 
Zeker een goed nummer! 'k Heb eigenlijk geen punten ter verbetering. Maar waarom heb je die strings naar links gepanned?
 
Jeetje lekker nummer hoor.
Redelijk commercieel klinkend en een lekkere groove.

Origineel geplaatst door [WouterW]
Klinkt erg lekker.... !

ik ben zo vrij geweest een poging tot masteren te doen :) even snel gedaan (5 minuten), maar klinkt op mijn set nu een stuk beter (ligt waarschijnlijk ook aan mijn crappy set)

Grappig! Ook een Wouter die aan't masteren geslagen is.
Voor de grap (niet om te stangen of zo) ook een master gemaakt. Toegevende dat hij harder is maar minder schel en in het laag iets strakker. (misschien iets teveel limiting)

http://mmbase.dyndns.org/synthforum/Pjotr G - Addiction_mastered_by_fuse.mp3
(en het gaat me d'r niet om wie hier beter is of zo, gewoon leuk om te kijken wat je allemaal met een master van zo'n track kan doen)

Wat me opviel was dat het hoog wel wat exciting kon gebruiken en de drums ook wel wat strakker mochten. En qua R/L de geluidssterktes niet altijd hetzelfde zijn en dat af en toe wat vreemd klinkt op m'n headset. Maar is voor de mix juist beter hoor! (Je kunt ook autopan gebruiken om het af te laten wisselen en zo wat extra's in de mix zetten)

En wanneer komt die zangkip nou!? ;)
 
zo moet natuurlijk wel ff horen wat er allemaal is gebeurd in al die masters he (ik had t zelf ook al gemasterd hoor ;) ;) )

Wouter double U: Ik kan me voorstellen dat dit op sommige sets beter klinkt. Op mijn set echter, blijft er wat erg weinig bass in zitten (moet echt t bass knoppie half open gooien, terwijl ik normaal of op neutraal of nog lager moet zetten, ook voor bijv audio cd's). Het hoog krijgt weer veel meer, de hihats zijn wat prominenter aanwezig enzo. Dat klinkt wel fris, maar toch wat weinig bass voor mijn taste. Toch leuk dat je je eens op de mix hebt gestort!

Fuse: Je hebt ook het hoog een opfrisser gegeven, terwijl het laag wel op niveau blijft....goed bezig! maar ja jij loopt ook altijd te patsen met je master kwaliteiten ;) :D Je hebt t ook aardig hard gecompressed geloof ik.

BTW die strings aan de linkerkant waar iedereen over struikelt: joh is toch weer s wat anders :D
 
BTW die strings aan de linkerkant waar iedereen over struikelt: joh is toch weer s wat anders

Dat vind ik eigenlijk zwaar irritant maarja das mijn mening.
Laat hem dan pannen van links naar echts langzaam ofzo.
 
Back
Top