Met de billen bloot

dj r2

Joepie de poepieeeeee
Lid sinds
26 Maart 2002
Berichten
92
Locatie
About Rotterdam
Tja dan moet ik ook maar eens wat van me laten horen.
Kheb net een nummer van mezelf geupload (raar woord :confused: )

Het nummer heet Madness, wat eigenlijk gelijk bij me op kwam zodra ik met het nummer bezig was.

FF wat info, tis gemaakt met alleen samples van o.a. Rebirth de stem is "geleend" van LFO :)
En inelkaar gezet met fasttracker !


OK dan, spaar me niet........

Greetinx DJ R2, RSI Records

Opeens heb je het.........
 
Laatst gewijzigd:
De opbouw is zeker ok. De keuze vd geluiden ook. Het lijkt wel te komen uit de underground van Keulen. Ik vind we dat het nummer teveel draait rond de 303. Dat geluid blijft hangen (is heel de tijd hetzelfde) en overschaduwt volgens mij gevoel het nummer. Kleine variaties van de 303 sequences zouden al wat kunnen doen. Ook de sampes wat properder maken misschien?
 
Het lijkt wel te komen uit de underground van Keulen.
Grappig :)


Ik vind we dat het nummer teveel draait rond de 303.

Kweet het, was m'n eerste nummer met samples uit Rebirth, ben er een beetje in blijven hangen.

Greetinx DJ R2, RSI records

Opeens heb je het......
 
Lekkere trek

Lekkere trek

Ik vind het een lekker nummer.

Alleen de kick mag mij wel wat harder. Of wat meer percussie/variatie, vooral na die break op 3 min.
Die sample is cool...en oud:)


Lekker oldskool (vind ik dan ;)) en daar houd ik wel van.
 
Inderdaad, de bassdrum mag vééél meer "punch" krijgen: het is nu een soort verlaagde tom geworden.
Het 303lijntje klinkt goed, maar volgens mij moet je rustiger met de cut-off tewerk gaan, vooral in het begin. Zoals hij de eerste paar maten klinkt is 'ie lekker; Ik zou de cutoff pas na een minuut helemaal open gooien. Maar dat is natuurlijk een keuze die JIJ maakt....

OJa, je hebt/had toch een Amiga? Daarop zit namenlijk het programma (Workbench diskette) waarmee LFO die robotstem gemaakt heeft!! Kun je de volgende keer zelf die stemsamples maken!!!
 
Back
Top