Luister hier eens naar..

CraZ

..
Lid sinds
4 juli 2001
Berichten
2.749
Ik heb "iets" geupload naar de dbase.. ik heb 't "fouteboel" genoemd omdat het met Reason is gemaakt (en 't gewoon trance is.. )

Maar ik wil graag weten wat jullie van dit nummer vinden..
 
Ik vind dit dus eerlijk gezegd HELEMAAL geen foute boel en vind ik het wel lekker... heel lekker zelfs... als dit jouw eerste trance track is chapeau dan... ben je zeker dat dit met reason gemaakt is? ;)

Ik vind die arpeggio's aan het einde héél goed, komt de lead uit de sub?

Greetz
 
Relaxed trackje helaal niets mis mee. Dit is je eerste?? nou petje af 8)
Keep on the good work
 
Man!

Man!

Pfff, dit is gewoon erg lekker. Het zijn steeds de cliché woorden die ik gebruik, maar voor mij persoonlijk is dit gewoon ontzettend lekker om naar te luisteren. Ik vind het een lekker pakkend melodietje hebben waardoor ik naar de muziek toegetrokken word en blijf luisteren. Ook dit is weer een voorbeeld hoe Reason toch voor verdomd lekkere muziek kan zorgen. Toch wel lekker die softsynths! :-)

Eric
 
Denk niet dat dit Craz z'n eerste track is mensen :) Je eerste met Reason misschien? En hoe beviel dat vergeleken met het werken met jullie lading echte synths??

Kan nu helaas ff niet luisteren nog...:(
 
hey goeie track

ik vind wel af en toe de tom toms er wat "bovenop" liggen.
 
U zit in de ontkennende fase dat je met softsynths ook wel leuke muziek kan maken? Denk dat het eerder zo is dat je aanleg hebt voor muziek te maken en dan het niet uit maakt wat je gebruikt. VL-tone,303 of Reason. ;)
En in die zin is je experiment toch geslaagd?

Twee opmerkingen over de mix, hij clipt en de mp3 encoding is niet optimaal (de hihats hoor je 'pingelen') Verder dan dat is hij A OK. :)
 
Hahahaha,
ik kan hier dus echt niet naar blijven luisteren;)
Maar de kwaliteit is goed.
k vind hem wel fout hoor!!:)
 
Ik neem aan dat TonyBlack nu wordt opgeheven en jij volgend jaar op de TMF awards bent te bewonderen. 'Live' optreden op een synth zonder stekkers een paar blonde danseressen. :p

Maar ik kan dus echt niet horen dat dit met Reason is gemaakt hoor...Misschien op die suffe toms na dan.

En dat stuk na die laatste break (+/- 5 min) Dat is echt te erg ;)

Ik denk dat jij Johnny een hoop hebt uit te leggen... ;)
 
Naar zoiets luisteren geeft mij als beginner weer een beetje het gevoel dat ik uhm.... let's say... uhm... zuig... maar oefening baart kunst, het gaat ook mij ooit een keer lukken heheh... iig phat trackie *D lekker catchy hoop ook zelf ooit een keer iets te kunnen uppen naar de dbase, voorlopig ga ikzelf nog maar ff meer door met oefenen...
 
Niks uit te leggen..

Niks uit te leggen..

Deze track is natuurlijk niet van mij.. :)

... maar van een klein 15-jarig mannetje hier uit Venlo.

Ik wilde het toch even in de groep gooien.. want ik was er best van onder de indruk !
 
Goed werk, Craz. Die opbouw is super verzorgd. Mij doet het ni echt veel, omdat het niet opvalt tussen de rest, de eigenheid ontbreekt wat.
Toch goe bezig. 8)
 
ik ken t ja....ken ook zo'n 14 jarig trance jongetje dat in vergelijking met mij toen ik 14 was bruut mijn ass kickt.

gelukkig sta ik nu ik 20 ben mijn mannetje ;)
 
Origineel geplaatst door OnAcid
Ik neem aan dat TonyBlack nu wordt opgeheven en jij volgend jaar op de TMF awards bent te bewonderen. 'Live' optreden op een synth zonder stekkers een paar blonde danseressen. :p

Maar ik kan dus echt niet horen dat dit met Reason is gemaakt hoor...Misschien op die suffe toms na dan.

En dat stuk na die laatste break (+/- 5 min) Dat is echt te erg ;)

Ik denk dat jij Johnny een hoop hebt uit te leggen... ;)
hmmmmm, ik heb bewust niet gereageerd.... CraZ.... Reason... (illegaal???).... Trance..... Een opbouw....... Het kon niet waar zijn.......
 
Ik vind hem RIELEX! Hij is echt rustgevend :)
lekker synth lijntjes heerlijk! Ik wil wel wat meer van je horen.
 
Re: Niks uit te leggen..

Re: Niks uit te leggen..

Origineel geplaatst door CraZ
Deze track is natuurlijk niet van mij.. :)

... maar van een klein 15-jarig mannetje hier uit Venlo.


ga je em nu geschiedenisles geven?

" Dit is nu een TR-909, die stamt nog uit de tijd dat.... "
" Detroit is een stad in de USA waarvan wordt gezegd dat daar de Techno muziek is ontstaan..."

:L

equate
 
Back
Top