Whahahaha

Twin-x

Gedeactiveerd account
Lid sinds
4 juli 2001
Berichten
1.254
Locatie
Grootebroek
Ik ben in een zeer lollige bui :D . En wat doe je als je lollig bent iets maken wat nergens op slaat natuurlijk.

Iedereen hier maakt increddible vette tracks dus t is weer es tijd voor iets slechts.

Lekker verzopen in de reverb en snoeiharde bassdrums en lekker dom freaken en t zo eentonig als de pleuris maken.

Wie heeft meer ingredienten om t nog slechter te maken als dat t al is.

www.synthforum.nl/mp3/Ramme.mp3 ik kon t gewoon niet laten >:|
 
Laatst gewijzigd:
Wahahahahahah!

eeeh... hij staat er niet. Wel 'n vette 404 page trouwens.
 
Oeps ik was te lollig dat ik de hoofdletter vergeten was.
Probeert u t nog es.

Met vriendelijke groet 404.html
 
Twin, ik vind het best een cool nummertje, hoor. Lekker snel en energieke ram house :) Ik zou wel de bassdrum iets vetter maken, zodat 'ie nog meer stampt. Leuke track!
 
vet

dit is zoiets voor wat later op de avond (vanaf 3 uur)
lekker duister & hard


niks mis met ramme!
 
Origineel geplaatst door Ralf T
Twin, ik vind het best een cool nummertje, hoor. Lekker snel en energieke ram house :) Ik zou wel de bassdrum iets vetter maken, zodat 'ie nog meer stampt. Leuke track!

Damn misschien zijn mijn tannoy's te vet want beukt er flink in thuis.

Hoe ga ik ze nog vetter maken dan ?
 
Origineel geplaatst door Twin-x


Damn misschien zijn mijn tannoy's te vet want beukt er flink in thuis.

Hoe ga ik ze nog vetter maken dan ?

Dan ligt het echt aan die lousy computerspeakers hier, maar iets minder (hall?) reverb en iets meer distortion op de bassdrum zal het, denk ik, iets stampender maken. Ik vind die bassdrum gewoon iets te hol klinken, maar dat is natuurlijk just my opinion. De track zit echt goed in elkaar verder, dus om nou te spreken over iets slechts... Nee, zeker niet.
 
??????????????

??????????????

Hee t was niet de bedoeling dat ie leuk was. Nu moet ik er nog wat van gaan maken ook.

Ik denk persoonlijk dat de kick verzuit in de reverb. Ik zal ook de decay wat verlagen en de punch er meer inzetten.
 
Whahahahahahaha!??
Niet jezelf van te voren teveel indekken he!!

Een beetje meer zelfvertrouwen mag best, hoor. Op de reverb na dan, klinkt het gewoon (weer) goed.
Alleen zou er wat mij betreft nog wel een break in mogen komen, ergens na 2- 3 minuten.

Wederom, net als in DuncDunc ; Coole sounds!!
 
Leuk joh! het lijkt wel een trek uit een
SF-film van de jaren 70.
Toen werd er ook zoveel met reverb gewerkt.
Hij klipt zelfst een beetje.
't zou ook bij een reclame in kunnen.
Of hij nog beroerder kan vraag je?...een distortion misschien?
 
Back
Top