Dan ook maar een trackie...

Sycorax

Ouwe rot
Lid sinds
5 januari 2002
Berichten
658
Locatie
Antwerpen
Laatst gewijzigd:
Begin beetje trage opbouw misschien...maargoed een DJ moet het in kunnen mixen hè :) Misschien wat leuke gimmick FX nog erbij daar om het daar spannend te houden.

Vanaf 2:30 ERRUG lekkere sequence! Perfect hoe die bass sequene van 3:00 opeens mee gaat veranderen met de melo!

Enige wat me nog niet zo goed klinkt zijn de drums eigenlijk... vind de bassdrum nog een beetje...sja... niet overtuigend ofzo. Maar okay moet nog compressed worden... clap ietsje te veel vooraan in de mix misschien?

Ben benieuwd naar je uiteindelijke versie!



Mogen daar ook 'Ollanders aan mee doen eigenlijk? :)
 
Bedankt voor je reactie...

Er moet idd nog wel wat gewerkt worden aan die track...

En of er Nederlanders mogen meedoen weet ik niet maar ik weet wel dat er op de Clubsystem CD's geregeld Nederlandse artiesten zijn... dus opsturen die handel... :)

Thx
 
Klinkt inderdaad niet slecht. Overal vind ik het nog een beetje licht geluid. Misschien hier en daar nog een subtiele bassline eronder om het allemaal wat voller te klinken. Ook misschien een beetje vollere bass drum. Maar goed het is een work in progress. Dus hou ons op de hoogte van het uiteindelijke resultaat a.u.b.

Eric
 
Dit klinkt inderdaad lekker progressief! Ik vind de bassdrum ook niet echt overtuigend. Hij is te licht en stampt niet echt. De overige geluiden klinken wel lekker helder. De opbouw is een beetje vreemd, maar wel lekker :) Het geeft een beetje het gevoel alsof je naar een megamix luistert van verschillende tracks. De synth melodiën zijn wel dik in orde. Mooi opgebouwd en automated ;) De laatste 15 seconden vind ik een beetje zwak en leeg. Je kan volgens mij wel een mooier einde bedenken, toch?

Zeker geen slechte track. Hier en daar nog even wat verbeteren (vooral die bassdrum moet stampen!) en opsturen zou ik zeggen!
 
ik zal beginnen met de bass lead en dan pas de drums erbij gooien, inplaats van 8 maten kale bassdrum en dan een vreemde overgang. Ik vind de clap ook niet echt mooi.

Alles bij elkaar klinkt best lekker, hoor! Oja en het einde natuurlijk, nog ff verander.
 
Ben niet zo 'into dance music' maar vindt helemaal niet verkeerd is niet zo saai, lekker wat afwisseling erin. Keep up the good work.

Groetjes synthfreak
 
Leuk nummer
Voor meer dynamiek een andere 909 kick?
deze sopt 'n beetje.
Ik was al bang dat de pan-sequence open bleef
maar bij 1:35 gooi je netjes dicht met een filter tot
'n bescheiden bassloop, goed zo.
En inderdaad wat FX kan geen kwaad.
 
Back
Top