ik Funk jullie het nieuwe jaar in!

Origineel geplaatst door cloudman
maybe, maar vergeet niet, dat bij sommige patienten je nog serieus wat opzoekings werk hebt om ze deftig te helpen en dat je uiteindelijk veel meer uren bezig bent met je praktijk dan met de rest van je leven...

cloudy

Gewoon ff de handleiding lezen :)
 
Ik vind de eerste beter kwa feeling. Funken is het woord niet. Het neigt eerder naar paranoia ;) Maar de eerste heeft wel veel meer feeling.
Misschien nét iets te vals of bepaalde geluiden té veel naar de voorgrond. Maar goed, vooral in de eerste zie ik je wel al helemaal freaken achter de knopjes! En dat is tegek. :dj:
 
hehehe de winterdepressies slaan weer toe .. hehehe

maar ik ken het hoor .. ik ga dit jaar aan de muziek
en dat had hoeft helemaal niet zo showie ..

anyway vond het leuke stukjes
deel 1 vond ik wel funken ...
 
studeren muziekmaken, hmm lastig lastig.

ik zou voor de studie gaan als IK voor de keuze zou staan (is persoonlijk he)
muzikant/producer toekomst is volgens mij een behoorlijk riskante gok.. en vergeet niet dat je over 5-10 ook centjes wil verdienen en reken maar dat 99% van de 'producers' van vandaag de dag over 10 jaar geen plaatjes meer maken..

Arf
 
Origineel geplaatst door maxdox
Ik vind de eerste beter kwa feeling. Funken is het woord niet. Het neigt eerder naar paranoia ;)

Jamaar ik BEN ook paranoia :), ik wil 3 maal daags mijn setupje verkopen, en dat is geen grapje.

Hey Bobaphat, wanneer was jij klaar ook weer...!? Misschien heb ik zelf wel een psycholoog nodig.
Ik denk ik cirkels en 3 kwartsmaten, is daar een pil tegen?
Ow nee dat mag een psycholoog niet he... recepten uitschrijven... :kroon:
 
Back
Top