[Track] - Scope (Ambient Minimal)

Knaller

minimal moozik
Lid sinds
3 september 2002
Berichten
502
Locatie
Aalst (NB)
Gefixed, link is nu 'direct'.

Ambient/Minimal

scope


:koffie:
 
Laatst gewijzigd:
Is zo'n file nu niet gewoon downloadbaar te maken?
Ik zit op de kabel met broadband, maar iedere keer naar stukjes van 8 tot 10 seconden luisteren, waarna er weer anderhalve minuut stilte is, dat is niet erg prettig... Vooral als het geheel meer dan 10 minuten duurt... Ik heb de vogeltjes gehaald, na vijf minuten (= seconde 30?)

Of moet ik zeggen, begint leuk, maar de breaks zijn wel lang en saai :)

Wout
 

Is zo'n file nu niet gewoon downloadbaar te maken?

Volgens mij zijn dat je browser instellingen.


Of moet ik zeggen, begint leuk, maar de breaks zijn wel lang en saai :)

Geniet er van, want meer breaks zitten er niet in deze keer ;)

zal het er ff bijzetten.. 19 mb @ 256.
 
Ik vind het allemaal nogal onduidelijk.
Als ik je link probeer te openen, dan krijg allemaal aanbiedingen om 'ja' te klikken om speciale software te installeren op mijn computer, maar jouw link wordt keurig afgebroken. Twee andere adressen hebben dezelfde problemen met het openen van http://daizok.cjb.net/mp3/daizok_-_scope.mp3 en http://daizok.cjb.net/
En wat heeft 'Orbit Explorer Toolbar Installation' hier allemaal mee te maken? Die wil maar installeren...
Ik vermoed wat virussen hier?

Wout
 
Sterkte met de crash...
We horen alles nog wel.

Wout

En natuurlijk installeer ik niets!
Maar je blijft maar drukken.
Dat gaat nu al automatisch!
Toen Cikira me vroeg te trouwen, drukte ik: Annuleer!
 
ik vind 't wel wat hebben, heel subtiel, er springt helemaal niets uit... een zweverige brij van 'onherkenbare' geluiden... beetje Stars of the Lid achtig
maar toch iets te minimaal naar mijn smaak
waarmee gemaakt?
 
Idd een lange zit voor 'ie binnen is (langzame server trouwens)

Dit klinkt waanzinnig goed, maar zo onsamenhangend...

Bij tijd en wijle klinkt het alsof je gewoon een microfoon hebt opengegooid en je bewegingsgeluiden hoort.

Zeer meditatief en rustgevend, maar ik had dit graag meer uitgebreid gezien met wat spannende geluiden en donkere ritmes....
 
Origineel geplaatst door Mystahr
Idd een lange zit voor 'ie binnen is (langzame server trouwens)

Dit klinkt waanzinnig goed, maar zo onsamenhangend...

Bij tijd en wijle klinkt het alsof je gewoon een microfoon hebt opengegooid en je bewegingsgeluiden hoort.

Zeer meditatief en rustgevend, maar ik had dit graag meer uitgebreid gezien met wat spannende geluiden en donkere ritmes....

Klopt ook, is ook vrij onsamenhangend, en daarom ook weer niet. Het is een mix van ambient met verschillende geluidseffecten, i.d.d. ook uit de ruimte. Het is bedoeld als 1e onderdeel van een aantal tracks, vond het al erg dicht qua geluid, heb er daarom niet veel meer aan gedaan.

Thanks voor de feedb.
 
Origineel geplaatst door Bahamut

waarmee gemaakt?

Paar sporen atmosphere, paar sporen sfx, paar plugjes.
 
Back
Top