Nieuwe track: Synaila

Spermblaster

Nieuwkomer
Lid sinds
27 november 2003
Berichten
14
Locatie
Oosterwolde (Fr.)
Voor wie geinteresseerd is in industrial:

Synaila

Mijn nieuwste stuntelwerkje. :D

En bij deze wens ik iedereen natuurlijk een geweldig oorverdovend 2004 toe. :biertje:

Spermblaster.
 
... en prettige feesten voor jou ook :)

oke, een korte poging tot repliek op je track. Ik ben niet zo thuis in industrial, dus kan er qua genre niet zoveel van zeggen.

het klinkt wel goed moet ik zeggen, leuke kick en zo van die dingen. mix is in orde denk ik. Er is wel weinig laag in, waarmee ik wil zeggen, geen uitgesproken bassline precies. (ik weet niet of dit een gebrek is, maar het zou kunnen aangenaam zijn, een lage brommende bassline)

oke, om 2.55 min komt die bassline er precies aan, maar hij mocht er al wat eerder in naar mijn gevoel, want het werd wat eentonig bij momenten naar mijn gevoel. en dan liefst ook samen met de rest, niet apart. (hier fungeerde hij als break, als ik me niet vergis.)

owkee, eindconclusie: leuk ding, zit al heel wat in, maar hier en daar mogen wat dingen veranderen. Houdt er wel rekening mee dat ik het genre industrial niet ken. misschien zit ik er dus serieus naast. structureel gezien zit de track alleszins beregoed in elkaar, qua mix ook denk ik. de drumlijn mag ook eventueel nog wat variatie krijgen.

dit was het, doe zeker zo verder!!!

:okdan:


greetz

cloudy
 
Tja, Industrial, wederom een nieuwe term voor mij... Hoe houden jullie het uit elkaar :)
Het contrast tussen de behoorlijk aggresieve drumpartij (Je kan de laarzen horen stampen) en de vrij open melodie klankkleur hadden voor mij nog veel meer uit elkaar mogen liggen. Het ritme drukt voor mijn gevoel de melodie noten allemaal in kwart en halve waarden en wordt door mij saai bestempeld. Ook de ontplooiing van de melodische structuur ontbreekt, al wordt er wel moeite gedaan een frasering aan te brengen. Kortom, na de confrontatie met het geweld, beslist niet slecht, overigens, gebeurt er niet veel meer; zelfs de break kan dat niet oplossen. Het is maar zeer kort boeiend, niet spannend genoeg...

Wout
 
Auw.... mijn koptelefoon, danwel mijn oren springen kapot!!!! :kont:

Hoort die superlelijke digitale distortion? Klink imho helemaal nergens meer naar. Distortion is leuk, maar nu is het helemaal platgecompressed, en hoor je dus ook geen bass meer. Die geluiden doen nu gewoon pijn!
Wat ik door alle lawaai nog hoorde, vond ik ook niet zo. Een beetje zeurderige melodie. Als je de melodie wat spanneder maakt, en de distortion inperkt, en dus meer met geluiden en dynamiek kan doen, dan zou ik hem de volgende keer wél afluisteren....
:koffie:
 
distortion

distortion

Origineel geplaatst door Spermblaster
Industrial heeft alles te maken met distortion, gepiep, gekras en pijn.

Zoals dit nummer:

Spermblaster - Suckerpunch

Distortion kan best mooi zijn maar deze track clipt gewoon van het begin tot het eind.

Maak er nog eens een MP3 van met je main volume zo'n 10% lager
 
Back
Top