[Trance] Menno de Jong - The Rain

Over de technische aspecten, zoals Tom reeds uiteenzette, kan ik zelf niet veel nuttigs vertellen omdat ... ik daar totaal geen verstand van heb.

Ik let vooral op zaken zoals opbouw van de song, ....

Ik vond het arrangement van de eerste mp3 veel beter. Hij staat intussen niet meer online maar ik had 'm gedownload en bewaard dus kon ik nog vergelijken.
 
Origineel geplaatst door Hover
Over de technische aspecten, zoals Tom reeds uiteenzette, kan ik zelf niet veel nuttigs vertellen omdat ... ik daar totaal geen verstand van heb.

Ik let vooral op zaken zoals opbouw van de song, ....

Ik vond het arrangement van de eerste mp3 veel beter. Hij staat intussen niet meer online maar ik had 'm gedownload en bewaard dus kon ik nog vergelijken.


Dat idee had ik ook maar had hem niet bewaard en kon dus niet meer vergelijken.
Zettum er nogeens op Menno.



gr. Tom
 
Het arrangement van de eerste was hetzelfde als de tweede, alleen is er in de tweede na de break verder gebouwd...

Betreft de uitmix en reverb opmerkingen hebben jullie wel enigzins gelijk, daar moet ik eigenlijk nog een keer naar kijken, maar dat kan pas als ik alles op aparte tracks heb opgenomen (gear beperkingen) en niet meer via de aux van mn mengtafel...

In ieder geval nuttige tips! Dank U ten zeerste allen!

Qua mix en stereo beeld moet je wel even bedenken dat je op 96 kbps naar een mp3 luisterd, en niet 192 kbps... daar zit namelijk een hoop stereo beeld en hoge tonen bij...
 
Back
Top