[Trance] Menno de Jong - The Rain

MdJ

Stamgast
Lid sinds
18 juli 2002
Berichten
276
Locatie
Amsterdam
Gewoon even een ideetje wat ik uit probeer te werken.

Kan best zijn dat je hier Tiesto deja vu van krijgt... vind ik er ook een beetje zonde aan.

Hij klinkt wat rommelig, daar moet ik nog wat aan doen, maar voor de rest, vinden jullie m de moeite waard om af te maken?

http://www.mennodejong.nl/menno-new2.mp3
 
klinkt heel lekker joh, gewoon afmaken
 
Gewoon afmaken, klinkt prima... maak het nummer iets overzichtelijker, vooral ook de breaks! Ga er zelf altijd vanuit dat een track een 'verhaal' moet vertellen maar hier spring je van hooftstuk 1 na 10 en weer terug, spanning opbouwen dus.

Veel virus hoor ik, klopt dat? Was gewoon benieuwd.

Menno de jong ook artiestennaam??? Houden zo........

Suc6,

gr. Mario
 
Afmaken zeker de moeite waard!
Het rommelig dat je al aangaf ben ik het wel mee eens.... je hoort vanalles om je heen gebeuren in een zeer korte tijd.

Wil het later nog wel eens horen ;)
 
Klinkt erg goed, er mag nog wel wat aan gebeuren maar dan is hij wel geschikt voor een release naar mijn gevoel.Verder vindt ik persoonlijk de break op 02.50 een beetje raar. Ga zo door, jij komt er wel
 
Re: [Trance] Menno de Jong - The Rain

Origineel geplaatst door MdJ
Gewoon even een ideetje wat ik uit probeer te werken.

Kan best zijn dat je hier Tiesto deja vu van krijgt... vind ik er ook een beetje zonde aan.

Hij klinkt wat rommelig, daar moet ik nog wat aan doen, maar voor de rest, vinden jullie m de moeite waard om af te maken?

http://www.mennodejong.nl/menno-new2.mp3

Ik wou dat ik het zo kon !!!!! Top hoor
kijk/luister ook ff bij mij en geef svp.advies
http://www.wire.fm/board/band.php?owner=1570
 
zeeer koel! Goed bezig! :kroon:

Joost
 
Thanx voor jullie feedback mensen.

Alleen had ik ondertussen wel de opmerking verwacht dat ie ernstig op Timeless van Ron van de Beuken lijkt...

Dat vind ik er zelf tenminste zonde aan.

:)
 
Origineel geplaatst door Bass
IDD, er is nog lang niet genoeg Trance op de muziek markt...:(

Wat word de persoon wijzer van jou opmerking Bass?
Kan jij nou gewoon voortaan niet posten in trance / hip-hop en andere muziekstijlen treads die jij niet mooi vind?
Want jij kan niet normaal zeggen of iets goed gemaakt is ook al is het jou stijl muziek niet
Wat een goede prutser ben je toch
Een muziekant zal je wel nooit worden/zijn
 
Origineel geplaatst door Bass
IDD, er is nog lang niet genoeg Trance op de muziek markt... :(

en ik vind het wel mooi, goede geluiden, ennuh.. tja, wat maakt stijl nou uit? ieder zn ding. als je zo muzikaal bent dat je kunt horen of iets goed geproduceerd is of niet, zou je dat ook kunnen laten weten ongeacht of het jouw straatje is of niet.
 
Origineel geplaatst door mono-poly

Een muziekant zal je wel nooit worden/zijn

Nee, ik ben al musiecand...

Och, soms reageer ik wat impulsief...:o:
ik ben een prutser :o:
ik maak geen trance :o:
ik moet alles goed vinden...8o)

Sorry Menno, het is niet persoonlijk ;) :) overal waar je kijkt trance...TMF..MTV...Synthforum....excuse me...:biertje: :peukie:
 
Zeker de moeite om deze af te maken.

Alleen de titel? The Rain? Waarom niet 'The Chase' of 'The Run' Ik kan me hier al direct een passende videoclip bij voorstellen :)
 
Origineel geplaatst door Hover
Zeker de moeite om deze af te maken.

Alleen de titel? The Rain? Waarom niet 'The Chase' of 'The Run' Ik kan me hier al direct een passende videoclip bij voorstellen :)

Ik was eigenlijk nog niet aan een naam toegekomen, dus heb ik er gewoon maar wat bij gezet.

Op een ander forum heet de track inmiddels Merger.

Over die opmerkingen betreft trance... het is gewoon mooie muziek, ik ga me niet eraan verafschuwen omdat er toevallig ook wel eens een nummer van Paul van Dyk ofzo op tv komt.

En over het algemeen zit de goede trance beter in mekaar dan andere soorten EDM, als je tenminste weet waar je moet luisteren ;) Ik krijg van jou namelijk het idee dat je je nog nooit in trance verdiept hebt.
 
Ik krijg van jou namelijk het idee dat je je nog nooit in trance verdiept hebt.
inderdaad,trance is deep.Voor mensen die diepzinnig zijn,mensen die oppervlakkig zijn begrijpen dat niet.( oeioeioei, nu heb ik wat gezegd ,ok het heeft ook met smaak te maken natuurlijk)
 
Origineel geplaatst door Hover
Zeker de moeite om deze af te maken.

Alleen de titel? The Rain? Waarom niet 'The Chase' of 'The Run' Ik kan me hier al direct een passende videoclip bij voorstellen :)

Ja precies ja. "The Rain" is echt niks.
"The Chase" is een paar keer orgineler, en "The Run" is om je vingers bij af te likken!
Ik zou voor "The Run" gaan dan. Ik zie ook de clip zo voor me. Met zo'n man die aan het rennen is. In een strak pak. Op het strand. Door de regen wellicht. "The run through the rain" dan misschien!!

Nee sorrie ik lul maar wat in het enen-en-nullen ledige, mijn commentaar is harde schijfvervuiling.

Ik houd niet van trance, dus ik zal niks over de track schrijven. Heb hem wel ff geluisterd hoor! Ik dacht misschien dat ik het een keer oppik dan toch, wie weet, je moet open blijven voor nieuwe dingen, he. Maar helaas. Ik heb het weer niet begrepen.

Nou ik ga een bier pakken; op jeeeezekke.
:mega:
 
Back
Top